Isuzu D-Max 1.9l DDi MT6 4×4 Style

Am luat la un test rapid si noul D-Max, de data asta in versiunea de echipare Style, cutie de viteze manuala, si, surpriza, mi-a placut foarte mult.

La ora la care scriu randurile astea, deja am vandut vechiul D-Max, manual, si sunt la bordul noului model, si impresiile sunt mai bune decat dupa 3 drive-teste, inclusiv cel de fata.

Masina are un tren de rulare net superior la cam orice, in momentul de fata, confort la superlativ si tinuta de drum de asemenea.

Ce e interesant la versiunea Style, e ca la un pret mai mic, ai totusi multa masina, poate ca mi-ar fi placut doar optiunea de a putea pune sistemul audio de pe Executive si pe Style, altfel, si tapiteria textila si configuratia generala de pe Style mi se par foarte reusite.

Ca si in cazul unor teste de acum cativa ani, am observat diferente de zgomot in defavoarea cutiei automate, si in acest caz observ acelasi lucru, ori modul de lucru al automatei implica urcarea in turatii mai mari, de unde si zgomotul mai ridicat, insa la varianta manuala, parca esti in alta masina.

Din pacate, pretul a crescut foarte mult la noile modele D-Max, in parte justificat de performante si echipamente, pentru ca acum s-a trecut de la zona “de munca” si “excelent raport pret-calitate” la “cel mai sigur din segment”, “ultratehnologizat” si “lifestyle”.

D-Max a sarit practic intr-o noua epoca, acest lucru inseamna insa ca va vinde mai mult in zonele mari de pret, insa mai putin in zona sa traditionala, de modele cu echipare de baza la un pret foarte bun, pentru ca nu mai are asa ceva…

6 Responses

  1. George says:

    Salut, Robert!

    Poți, te rog, să ne dai niște detalii despre antifonare, anume unde ai facut-o și eventual un link de ajutor?
    Mulțumesc,
    George

    • turatiimaster says:

      Salut, eu mi-am facut-o singur, incerc sa compilez un fel de ghid minimal dar stau rau de tot cu timpul.

  2. leeloo says:

    Planuiti un drive test cu noul Defender ?

  3. Aurelian says:

    Cochetez cu ideea de ceva vreme. La modelul anterior n-am reușit sa-mi găsesc pozitia la volan, probabil din cauza lipsei cursei pe înălțime dacă îmi aduc bine aminte. De-abia aștept să-l incerc pe asta nou. Am urmărit filmele tale de două ori fiecare, mărturisesc că parcă mă atrage mai mult ideea de simplitate și cutie manuala (eu conducând o mașină cu cutie automata de 8 ani). Însă, oferta la executive pare interesanta. Vom vedea dacă, la vremea la care pot veni în București, se mai păstrează. Ar fi super un articol cu primele tale impresii cu Executive care ți-a venit în urmă cu o săptămână, mai ales dacă adaugă unele nuanțe la prezentarea deja făcută. Oricum, s-o stăpânești sănătos și fără evenimente!

    • turatiimaster says:

      Dupa 200 km cu ea si antifonarea pe care i-am facut-o din prima zi, concluzia e clara, vand Sportage-ul, pur si simplu este incredibil cum merge si cum se simte acum, nu dau D-Max-ul asta pe niciun pick-up de pe piata. Parti negative, ce simt ca ma deranjeaza la el cu adevarat, lipsa buton volum, nu ma obisnuiesc deloc cu tastele, si tot de la audio (care se aude fascinant, mai ales pe DVD) am problema ca la fiecare oprire a motorului se opreste si multimedia, si trebuie apasat butonul ACC o data, sa intri in modul Accesorii, ma scoate din minti treaba asta si caut sa ii gasesc rezolvare. Altfel, stiu ce am cumparat, dragon. Apropo, merge super bine si D-Max manual, adica daca nu vrei automata, si e sensibil mai silentios cu cutie manuala (probabil convertizorul de automata e zgomotos, habar n-am).

Leave a Reply to George Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.