Nissan Qashqai 1.3l TCe 156 CVT 4×4 Tekna Plus

Cand spui SUV, spui Qashqai, si pentru ca acest Nissan a fost inventatorul segmentului, si pentru ca a avut un succes fulminant si inca are. Mostenirile de acest gen sunt grele, pentru ca si asteptarile sunt pe masura. Si, parca in ciuda restrangerii de care a avut parte Nissan in ultimii ani, pierzand si cota de piata si o serie de modele, in dramatica lupta pentru supravietuire pe piata auto atat de solicitanta, Qashqai se incapataneaza sa ramana si sa se lupte.

Nu mai are toate armele, ca alta data, gama de motorizari e restransa, la fel si optiunile de 4×4 si cutie automata, disponibile doar pe anumite echipari, poate ca si designul e radical, fata de modelele cu care ne obisnuisera niponii sub umbrela protectoare a grupului Renault-Nissan. Dar, si imi masor cu atentie cuvintele, a fost o mare surpriza acest Qashqai.

Cu un rafinament pe care niciodata predecesorii sai nu l-au avut, se pozitioneaza altfel, cumva spre pseudopremium, la bataie cu Mazda CX-30 sau CX-5, ori cu duetul coreean (care domina si va domina net in anii ce urmeaza, cu hiturile Tucson si Sportage).

Nu stam acum la povesti, insa dincolo de pretul care poate fi discutabil, experienta oferita de noul Qashqai e incredibila, puncteaza exceptional la stil, impresie artistica si in general la capitolele care inseamna “plaisir” pentru ocupantii sai. Filmele de mai jos sunt o incercare de a arata cam ce inseamna acest nou model si puteti judeca voi ce sanse are.

Un lucru e clar, Nissan nu moare, si nici nu se preda!

2 Responses

  1. Stefan says:

    Am facut azi test drive cu Qashqai 156 CP 4X4 N-Conecta, cutie automata, jante de 19 inchi. Mi-a placut reactia cutiei de viteze, tinuta de drum este buna, zgomotul de rulare l-as fi dorit mai mic (probabil cu jante de 18 inchi e mai mic zgomotul de rulare). Saptamana trecuta am facut test drive cu Volvo XC40 diesel 190 CP 4X4 cutie automata cu 8 trepte si impresia mea este ca la cutia de la XC40 exista un lag mai mare, de cand apesi pedala pana reactioneaza cutia fata de acest Qashqai. Stiti cumva daca la Qashqai difera insonorizarea in functie de nivelul de echipare? Puteti sa-mi recomandati pentru care nivel de echipare sa optez, care ar e cel mai bun praport pret/echipare? Va multumesc.

    • turatiimaster says:

      In mod normal un nivel de echipare mediu spre maxim ar trebui sa fie mai antifonat decat cele de baza sau speciale. Dar nu e obligatoriu sa fie asa, oricum Qashqai e un model destul de silentios intre vehiculele de clasa lui.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)