Nu are rost sa scriem mult text in aceasta scurta descriere. Cel mai asteptat model al anului, nu doar pentru romani, ci si pentru restul Europei, Dacia Duster, prima data in versiune hibrid, 4×2, ne arata secretele sale si daca merita sau nu peste 27 000 euro…
Excelent din punct de vedere estetic si la exterior si la interior, cu un design as spune mai indraznet si mai reusit decat al multor concurenti cu istorie in spate, totusi Duster ramane tributar elementului “esential” in jurul caruia a fost gandit.
Materialele din interior nu se ridica la asteptari, multe zgomote parazite in habitaclu, diverse bug-uri marunte ale sistemului multimedia, ridica semne de intrebare, daca nu din punct de vedere decisiv, nefiind neaparat niste probleme care sa te faca sa nu cumperi, macar din perspectiva pretului, deloc mic, te face sa ridici o spranceana…
Care sunt totusi atuurile reale, veti vedea din filmari. Consum exceptional, mai ales in oras, dinamica foarte buna pentru 140 CP (totusi cu o viteza maxima sub asteptari, tinand cont ca la Duster 2 aveai 200 km/h la varianta 1.3l TCe), in ciuda absentei unei variante 4×4, garda la sol mare si unghiurile de atac bune, permit in conditii de uscat si aderenta buna, aventuri in teren accidentat pe care niciun alt SUV 4×2 nu le poate face…