Exponentul sportivitatii in gama EV6, varianta GT vine cu o oferta imbatabila. Daca la restul de modele te mai poti plange, ca e pretul mare, ca nu e AWD, ca AWD e scump sau eu stiu ce combinatie de cusururi reuseste omul sa scoata cand se uita pe lista de preturi, nu e cazul cu GT.
585 CP, motoare modificate, baterie modificata, cu racire suplimentara si detalii aparent banale diferentiaza totusi fundamental un GT de un EV6 obisnuit.
Singurul neajuns real era (pentru ca deja EV6 a primit un facelift care va aparea curand pe piata noastra) autonomia, pentru ca, fiind o versiune sportiva, consuma relativ mult fata de un model normal (20,4 kWh fata de un 14-16), si, normal, autonomia are de suferit.
Pentru cine nu e interesat sau deranjat de aspectul asta, EV6 GT e practic pomana, performante de vis la pret de seria 5.
S-a filmat si un tur de 1000 km cu EV6 GT, aveti si filmarile complete mai jos, suficient ca sa va faceti o idee despre cum e viata cu o electrica si care sunt constrangerile si avantajele. Si veti afla si cat de ieftin e sa ai performantele astea…