Tupeu coreean. Aşa pot înţelege decizia Hyundai de a realiza un vehicul atât de neobişnuit ca Veloster. Da, ştiu, arată destul de ciudat privit din exterior, în sensul bun al cuvântului, adică greu vei găsi ceva similar la concurenţă, însă asta nu e nimic.
Veloster are, nici nu ştiu cum s-o spun, aşa că mai bine sunt direct: o portieră pe partea stângă şi două pe partea din dreapta. Nu e o glumă. Serios…
Numai un constructor foarte conştient de puterile sale şi de succesul vehiculelor pe care le produce, putea să aibă un asemenea curaj. Veloster m-a cucerit. Spre deosebire de alte vehicule de nişă sau iconice, acest produs Hyundai face multe chestii deodată.
Oferă un design impresionant, nonconformism, spaţiu, ergonomie, consum, performanţă, habitabilitate şi modularitate. Şi nici măcar nu se vinde scump.
Sigur, nimic nu este perfect. Veloster suferă de lipsa unor echipamente în standard, gen oglindă electrocromică, senzor de ploaie sau Bluetooth, greu de admis când vii cu asemenea pretenţii de unicitate, mai ales când Hyundai oferă pe vehicule mult mai ieftine opţiunile enumerate.
În 5 filme HD am sintetizat destul de mult ce se doreşte a fi Veloster. Enjoy!