Despre noi

Portalul cu profil auto Turatii.ro a fost lansat in luna noiembrie 2004. Desi versiunea initiala era incompleta si departe de aspectul actual al site-ului, calitatea articolelor cu tematica auto, ce se regaseau in cadrul site-ului, a atras rapid un numar mare de vizitatori unici.

La lansarea in premiera a Daciei Logan, articolul Turatii.ro pe aceasta tema (drive-test in Turcia) a fost considerat ca fiind printre cele mai bune dintre cele scrise in presa auto romaneasca. Asa a inceput totul…

Tinand cont de sugestiile vizitatorilor, portalul isi imbunatateste layout-ul si diversifica rubricile, avand in momentul lansarii, pe 1 noiembrie 2004, 600 de vizitatori unici pe luna. Plecand de pe pozitia 211 (foarte buna pentru un site nou lansat…), in categoria auto, conform Trafic.ro, site-ul Turatii.ro si-a castigat rapid dreptul de a patrunde in Top 20, cu peste 20 000 de vizitatori unici pe luna si peste 100 000 de afisari, rezultat de exceptie pentru un site de nisa, la vremea respectiva.

Tematica site-ului este constituita in principal din teste realizate cu ultimele modele de autovehicule (On Road), modalitati de imbunatatire a performantelor (A-Z Tuning), precum si din stiri auto (Auto News) de maxima audienta.

5 Responses

  1. Bogdan says:

    “pe forumul Dacia ca au fost cateva cazuri de vibratii si trepidatii in cutie, din cauza ambreiajului”
    Vreau sa va informez ca nu e vorba de cateva cazuri, ci de foarte multe, iar Dacia NU are o solutie de rezolvare a acestei probleme.
    Problema se manifesta la plecarea de pe loc si la viteza mica.
    Detin un astfel de model 09Tce-Easy-R si am aceasta problema pe care am reclamat-o, am fost in service de cinci ori pana acum si m-am ales si cu alte probleme. Au fost schimbate kitul de ambreiaj si volantul, a fost resoftat calculatorul cutiei de viteze si degeaba. De 6 luni de cand am reclamat problema ma chinui zilnic cu ea.
    Dacia cunoaste problema, dar isi permite sa vanda in continuare acest model desi nu-l poate repara pentru a-l aduce la conformitate, e o eroare de design/fabricatie.
    https://www.youtube.com/watch?v=_6RQMP62gY4
    https://youtu.be/mamzmu8MXeE
    https://youtu.be/RHebReUEfUE
    https://youtu.be/pHCJFNbjx8Y

  2. Marius Popescu says:

    Buna ziua, domnule Robert Adam! De la bun început doresc să precizez că urmăresc cu interes testele pe care dumneavoastră le faceți cu anumite motorizări. Fără să exagerez, la ora actuală, cred că sunteți cel mai informat, precis și realist șofer de teste auto din România. Am decis să vă scriu deoarece mă confrunt cu o dilemă. Suma în care mă pot încadra la achiziționarea unei mașini este de 12.000 de euro. După câteva săptămâni de căutări, întrebări în stânga și-n dreapta, păreri și sfaturi, am ajuns la alegerea unei mașini: Dacia Sandero Stepway Prestige 0.9 TCe Easy-R 2017. Am decis că mai bine îmi cumpăr o mașină nouă la care mi se oferă 5 ani de garanție, în care servisarea, reviziile și materialele vor fi gratuite, în detrimentul unei mașini second hand. Alegerea pe care am facut-o, a fost în proporție de 70% datorită testului pe care dumneavoastră l-ați efectuat cu Dacia Sandero Stepway Prestige 1.5 dCi Easy-R 2016. Acum intervine și dilema mea: eu am ales varianta 0.9 TCe Easy-R, variantă pe care nu am găsit-o în nicio reprezentanță din țară. Am cerut informația pentru această motorizare, direct la Dacia Vocea Clientului însă nici dânșii nu mi-au putut-o oferi pentru testare. Pot să spun că am făcut o alegere pe orb și mi se pare inadmisibil ca să nu ai posibilitatea de a-ți testa mașina pe care dorești să o cumperi. Trecând peste asta, tot ce doream era ca să văd cum se comportă cutia robotizată pe acel motor pe benzină în 5 trepte. Din câte am înțeles (poate mă înșel), la TCe cutia dispune de un sistem de acţionare electromecanic pe când la dCi este hidraulic. Miezul problemei mele este acesta: să renunț la Easy-R sau nu? După spusele unora, partea cu smuciturile la pornire sau la schimbarea vitezelor (de pe loc în 1 și din 1 în 2), m-a cam făcut să mă gândesc să renunț la Easy-R. AM trecut peste părerile unora care spun despre 0.9 TCe că acest nano-motor nu ar fi fiabil, că motorul este enorm de mic, că pistoanele sunt cât o alună înfiptă într-un creion, etc. Mă gândesc că nici cei ce au pilotat pentru prima dată sistemul Easy-R, nu au știut să acționeze fin accelerația, tocmai de aceea și au și simțit smuciturile la o intensitate mai mare decât era normal ca acestea să existe, fiind vorba despre faptul că un actuator îți schimbă vitezele. Sincer nu doresc să renunț la alegerea făcută. Sper că nu v-am deranjat prin faptul că am scris atât de mult dar chiar doresc ca să mă lămuriți în această privință și poate prindeți la test această motorizare. Mulțumesc anticipat!
    Cu stimă, Marius Popescu!

    • turatiimaster says:

      Nu am condus 0.9l TCe cu Easy-R, am inteles de pe forumul Dacia ca au fost cateva cazuri de vibratii si trepidatii in cutie, din cauza ambreiajului, e clar ca senzatia de schimbare e superioara la varianta diesel (comanda hidraulica). Despre fiabilitate si cum merge 0.9l, din ce stiu e foarte fiabil, asta cu pistoanele mici e o prostie din nestiinta, pentru ca in general pistoanele la motorizarile in 3 cilindri sunt mai mari decat la cele in 4, cu cilindree asemanatoare (logic). In primul rand faceti un drive-test cu Easy-R, numai o parere personala va poate hotari, senzatia pe care o simtiti, degeaba spun eu aici orice. Daca faceti mai mult de 20 000 km anual, luati 1.5l dCi cu Easy-R. Eu nu as renunta la Easy-R, si daca are probleme, ambreiajul este acoperit de garantie, la manuala nu este.

  3. Stimate domnule Robert Adam!
    Va mulțumesc pentru articolele scrise și filmate care m-au ajutat mult la alegerea mașini, pe care deja l-am și comandat. Masina aleasa este KIA SPORTAGE 2.0 CRDI HP 185 GT Line full option. Ca noutate, fata de testul făcut de dumneavoastră (deocamdată din informațiile dealerului) este pe lingă modul normal și sport a primit și un modul ECO. Sper ca acesta sa ajute la scăderea consumul. O alta noutate, din 2017 martie la toate mașinile KIA aici (Ungaria) pe computer se poate alege și limba maghiara. Sper ca acest update sa-l aveți și acolo, mai ales ca Romania are un potențial de cumpărători mai mare.
    Va doresc noroc, sănătate și cat mai multe articole!
    Cu stima. Ernő Szarvas

    • turatiimaster says:

      Interesant, dar nu cred ca dealerul e corect informat, din cate stiu Eco nu e pe 2.0l CRDi si nici nu am informatii ca s-ar fi introdus, dar e de urmarit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Privacy Preference Center

Marketing

1 - Registers a unique ID on mobile devices to enable tracking based on geographical GPS location. 2 - Used by Facebook to register impressions on pages with the Facebook login button. 3 - Tries to estimate the users bandwidth on pages with integrated YouTube videos. 4 - Registers a unique ID to keep statistics of what videos from YouTube the user has seen. 5 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 6 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 7 - used by AdUnity.com for ad serving purposes, 8 - used by AdUnity.com for ad serving purposes

1 - GPS (Youtube.com), 2 - Impression (Facebook.com), 3 - Visitor Info Live (Youtube.com), 4 - YSC (Youtube.com), 5 - auguid (AdUnity.com), 6 - x0.gif (AdUnity.com), 7 - x1daid (AdUnity.com), 8 - x1guid (AdUnity.com)

GDPR

1 - only to comply with GDPR requests, 2 - only to comply with GDPR requests.

1 - GDPR allowed cookies (Turatii.ro), 2 - GDPR consent types (Turatii.ro)

Traffic

1 - Visitor statistics, 2 - Visitor statistics for ranking site in auto category, 3 - Visitor statistics

1 - trafic_h (Trafic.ro), 2 - trafic ranking (Trafic.ro), 3 - trafic_v (Trafic.ro)