Cadou de Craciun: Porsche Carrera GT. Masina cu numarul 1.111 a fost livrata catre un client din Orientul Mijlociu. Un client Porsche din Emiratele Arabe Unite a primit un cadou special cu ocazia Craciunului: Dr. Ing. h. c. F. Porsche AG, companie cu sediul la Stuttgart, a furnizat un automobil Carrera GT ce poarta numarul de serie 1.111. Prin atingerea acestui prag, Carrera GT – bolid ce dezvolta 612 cai-putere si atinge 330 km/h – a devenit masina sport cea mai de succes din toate timpurile.
Ultimul exemplar al acestui vehicul de exceptie va iesi pe poarta uzinei din Leipzig in aprilie 2006.
Conform celor declarate de Dr. Wendelin Wiedeking, director executiv al producatorului de masini din Stuttgart: “Carrera GT a intarit inca o data imaginea marcii Porsche ca producator de masini sport si a demonstrat ca strategia noastra de productie a atins nivelul pe care ni l-am propus.
Mai mult, Porsche a reusit sa devina profitabila cu modelul Carrera GT. Sub acest aspect, aceasta masina sport a fost un succes economic pentru compania noastra, asa cum ne asteptam”. De la prezentarea oficiala ce a avut loc la 28 septembrie 2000, in Muzeul Louvre din Paris, Carrera GT a fost automobilul care a impus ritmul in segmentul sau.
“Este in pozitia numarul 1 si in ziua de astazi. Carrera GT a reusit sa-si castige un loc special in istoria de 57 de ani a companiei Porsche”, a adaugat Wiedeking.
Cea mai importanta marca pentru Carrera GT ramane America de Nord, unde au fost vandute circa jumatate din vehiculele produse. Cifre serioase in ceea ce priveste comercializarea s-au inregistrat si pe piete traditionale pentru Porsche, precum Germania, Marea Britanie, Italia si Orientul Mijlociu.
La fel ca si vanzarile foarte bune, modelul Porsche – un pur sange veritabil al vitezei – a fost recompensat cu o multitudine de premii de la lansarea pe piata in septembrie 2003.
Cele mai cunoscute distinctii sunt Goldene Lenkrad (Volanul de Aur, decernat de Bild am Sonntag, 2005), Auto Trophy (acordat de Auto Zeitung, 2004 si 2005) si Best Auto (oferit de Auto Motor und Sport, 2004). De asemenea, premii internationale au fost acordate de Auto Car (Marea Britanie, 2004), Top Gear (Marea Britanie, 2004) si Road & Track (SUA, 2004). Pana in decembrie 2005, Carrera GT a fost subiectul unui numar de aproape 3.500 articole, iar dintre acestea 100 au tinut prima pagina a unor publicatii de notorietate din Germania si din intreaga lume.
porshe e legenda, ferrari e traditie…deci?
Este mai tare decat orice Ferarri sau Lamborghini
fratica in caz de nu stiai la ora actuala cea mai rapida masina din lume este un porsche care a fost facut pt a bate bugatti.lasa prostiile ca ferrari cand o sa faca si ei vreun motor de 3,6 litri si sa atinga viteza de 300 mai vb
si nu cred ca ferrari scaglieti face un carera gt
sau un 360 spider sa faca carera gt
“masina sport cea mai de succes din toate timpurile”???
Ferrari, anybody? Iarasi revistele de “specialitate” vor face un test intre modelul de varf de la Porsche si cel mai slab Ferrari nou si vor vedea ca Porscheul aproape castiga la limita. Wow…
gata fata lu taticu cum te scot astia pe piata te am si saltat