Astra Sedan – noua provocare Opel!

Noul si elegantul Astra Sedan cu patru usi de la Opel isi va celebra premiera mondiala la Salonul Auto din Istambul (3-12 noiembrie 2006), devenind cel de-al cincilea model din seria de succes Astra, alaturi de varianta cu cinci usi, varianta station wagon, modelul GTC cu trei usi si cele doua variante coupé-cabrio Astra TwinTop.

“Acest salon auto este cel mai mare din regiune, iar Turcia este, de asemenea, una dintre cele mai insemnate piete de desfacere pentru modelul clasic de sedan din clasa compacta”, afirma Alain Visser, Director Executiv la European Marketing Opel.

Modelul Astra sedan este produs la Gliwice, in Polonia, aproape de pietele sale de vanzare vizate initial din Europa centrala si de est. Noul model include doua motoare pe benzina si doua motoare diesel cu o putere cuprinsa intre 90 si 140 cp, urmand sa fie comercializat in toamna anului 2007.

Berlinele varianta notchback sunt la mare cautare pe aceste piete puternice, in plina dezvoltare. De exemplu, 67% dintre clientii turci care achizitioneaza un autovehicul din segmentul compact au ales o varianta notchback. In Rusia, aceasta valoare se ridica la 65%, iar in Polonia si Europa de sud-est totalul este de aproximativ 15%. Cu o cota de piata de aproximativ 5%, aceasta varianta de caroserie joaca un rol mai putin important in clasa autovehiculelor compacte din Europa occidentala.

Noul sedan cu patru usi vine in intampinarea necesitatilor specifice ale clientilor din Europa centrala si de est, pastrand in acelasi timp caracteristicile excelente ale actualului model Astra de succes, care a depasit primavara trecuta pragul de 1 milion de autovehicule produse.

Vanzarile modelului Astra in Europa centrala si de est au crescut cu peste 20% ajungand la 60.000 de unitati vandute in primele noua luni ale acestui an, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, mai mult de 10.000 din aceste autovehicule fiind vandute numai in Turcia. Opel se asteapta la cresteri suplimentare pe aceste piete odata cu lansarea sedanului cu patru usi.

Noul sedan afiseaza designul progresiv, bine proportionat al modelelor Astra (lungime/latime/inaltime: 4618/1754/1458 mm), liniile dinamice si manevrabilitatea caracteristice Astra, oferind totodata un nivel ridicat de protectie. Proiectantii noului model au adoptat ampatamentul lung specific variantei station wagon (2703 m) pentru un spatiu interior generos in partea din spate si in compartimentul pentru bagaje (500 litri).

Noutatile tehnologice propuse de generoasele dotari Astra includ inovatii precum faruri bi-Xenon, Asistenta la Pornirea in Rampa (Hill Start Assist, HSA) si sistemul electric de incalzire rapida “Quickheat”.

Cu noul model Astra Sedan, Opel duce mai departe o traditie, ambele modele Astra de prima generatie fiind dotate cu patru usi si un compartiment separat pentru portbagaj foarte spatios.

No Responses

  1. mihai says:

    stopurile spate mai degraba seamana cu cele ale lui Mitsubishi Lancer sedan decat cu ale lui Megane.Oricum arata bine…Vreau si eu una(ce mail are Mos Craciun?)

  2. Inginerul says:

    Mai obsedati de renault. Nu e copiat dupa nici un megane sedan. Va dati cu parerea ca sa va aflati in treaba. Mai gigi cum sa nu crezi ca va fi de o calitate mai buna? Da tu ai auzit de calitate la renault? Pai tu compari renault cu opel? Obositul ala de megane sedan e un model vechi de vreo 6 – 7 ani daca nu ma insel. Documentati-va, cititi materiale de specialitate, ca sa nu zic mergeti la facultate si invatati, dupa care reveniti cu comentarii.

  3. hype says:

    pai normal.. traim intr-o lume unde concurenta este dura si acerba. Fara concurenta nu ar mai fi satisfactii, media nu ar mai avea ce sa scrie.

  4. Gigi says:

    Este clar copiat dupa Renault Megane sedan, cel fabricat in Turcia, care este deja un model invechit. Nu cred ca va fi de o calitate mai buna ca Megane-ul, poate doar mai scump.

  5. Eeu says:

    NU pot sa zic decat ca aduce a Renault Megane. E clar, arata mult mai bine decat Classic-ul Astra. Ca pret, insa, va fi peste cel al Megane-ului dar si la o calitate mult superioara si avand la dispozitie mult mai multe optiuni. In fine, eu am un H, dar nu mi-as lua varianta sedan nici sa ma bati… Ori SW ori GTC! Numai bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.