Crossover Lifestyle Magazine

Peste 300 de invitati au participat la prezentarea oficiala a noii serii a revistei “4×4”. Realizata intr-un format grafic complet nou si o formula editoriala originala, unica nu doar in Romania dar si in intreaga Europa Centrala si de Est, revista este a treia generatie a titlului original lansat in 2001.

Oaspetii au petrecut o dupa amiaza activa, foarte bogata in evenimente recreationale, organizata dupa modelul revistei 4×4. La dispozitia oaspetilor s-au aflat 18 ATV-uri si peste 7 modele de teren ce au evoluat pe un circuit special amenajat in incinta parcului ce inconjoara Palatul Snagov.

Amatorii de senzatii tari au experimentat exursii cu balonul, aici inregistrandu-se si o premiera romaneasca demna de Cartea Recordurilor. Irina Columbeanu, in varsta de numai trei luni si jumatate este cea mai tanara romanca ce a zburat cu un balon cu aer cald. In excursia de cateva zeci de minute a fost insotita de mama ei, Monica Columbeanu.

“Performanta Irinei reprezinta cel mai bine spiritul revistei. 4 x 4 doreste sa sparga toate conventiile aratindu-le oamenilor ca lucruri frumoase, chiar neasteptate se pot face plecand de la un SUV. Asa cum crossover-ul a devenit un nou concept in lumea auto doar in ultimii ani, noua 4 x 4 este o revista crossover, care propune un nou mod de viata.” a precizat Dan Vardie, Presedinte DV Automedia.

Modelul de crossover lifestyle magazine a fost dezvoltat pe baza tendintelor observate in industria auto. Peste Ocean, cele mai in voga masini sunt in momentul de fata crossoverele, adica un mix intre offroad-uri, SUV-uri si autoturisme obisnuite.

Nu doar industria auto cocheteaza cu notiunea de produs “bun la toate”. Piata de electronice este un alt exemplu graitor: exista telefon mobil, camera de 3 megapixeli, reportofon si player MP3, totul concentrat intr-un aparat mai mic decat un pachet de tigari. Ideea este aceea a unui produs polivalent, care functioneaza corect in toate aplicatiile si ofera satisfactie consumatorului in primul rand prin versatilitatea sa.

Asta isi doreste si noua revista 4×4. Sa fie un fel de cercetas al curiozitatii romanilor, incepand cu masinile si terminand cu toate celelalte ingrediente ale stilului de viata activ, in aer liber. O revista cu multiple valente, recreationale, automobilistice si sportive, care va prezenta la fiecare 2 luni lumea a ceea ce englezii numesc “motoring”.

“4×4” isi propune sa fie un bun consilier in ceea ce priveste achizitia unui off road, SUV sau crossover si pentru asta ofera o sectiune de consultanta financiara foarte completa, precum si un numar de teste de evaluare ale modelelor nou lansate in Romania. Nu sunt teste de dragul testelor, ci ele supun atentiei exact acele elemente care “dor” in momentul achizitiei.

Tot “4×4” vrea sa ajute publicul sa exploreze universul a ceea ce englezii numesc “motoring”. O vacanta la volan, pe care “4×4” o propune una turistica, cu drumetii prin natura si cu explorarea acelor lucruri ce au cat mai putina legatura cu universul citadin. Muzeul de la Curtisoara si casa lui Brancusi de la Hobita sunt un bun exemplu in acest sens la rubrica Trip Master. Cursurile de pilotaj de la rubrica Raid speram ca vor folosi in aceste vacante.

Dan Ionescu, o veche cunostinta a cititorilor de 4×4 va preda la fel ca si pana acum. Nu vor fi ocolite nici aspectele strict recreationale ale vietii motorizate, acesta fiind si motivul pentru care primul numar include o sectiune puternica de ATV si enduro, realizat cu ajutorul echipei de curse Vectra Zarnesti.

Nu in ultimul rand, Raluca & Raluca, responsabilele Hypermarket-ului vor aduce in atentia publicului toate acele accesorii care se conjuga cu ideea de 4×4. Incepem cu pescuitul, un sport intodeauna de sezon , insa asteptati-va sa va descoperiti tot felul de hobby-uri latente in numerele care vor urma

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.