Tandemul PIRELLI – MASERATI in Bucharest FIA-GT

Tandemul Pirelli & Maserati revine in forta castigand la Bucuresti, o cursa disputata aproape in intregime pe o ploaie torentiala. Succesul este cu atat mai rasunator cu cat masina Maserati MC12, castigatoarea, a efectuat intreaga cursa cu o singura echipare de anvelope Pzero Racing- demonstrand eficienta constanta a acestui model si permitand echipei Bertolini- Piccini sa inregistreze rezultate optime chiar si pe ultimele sute de metri ai cursei.

Andrea Bertolini, campionul FIA-GT 2006 a declarat: ”Anvelopele Pirelli modelul PZero Racing au permis masinii sa-si lase concurentii mult in urma, oferind o prestatie deosebita pe parcursul intregii curse, desfasurata pe o ploaie torentiala. Mai mult decat atat, am trecut linia de sosire cu un avantaj de un minut fata de locul doi, iar marele merit apartine anvelopelor Pirelli.”

Cealalta masina Maserati MC 12- Pirelli condusa de echipa Guidi – Giannoccaro, plecata in pole position a fost obligata sa abandoneze din cauza unui accident produs in timpul cursei. Impactul cu zidul de protectie a fost motivul pentru care echipa Toccacelo- Monfardini, de pe masina Aston Martin Racing- BMS DBR9 echipata PZero Racing a abandonat cursa. Echipa Babini- Davies a terminat cursa pe locul 7 in cadrul GT1, dupa ce a trebuit sa lupte mult pentru a recupera timpul pierdut, ca urmare a pozitiei de start.

In cadrul clasei GT2, ehipajul Porsche condus de Collard – Malucelli a obtinut locul doi, in fata celor de la 911 condusa de Lieb- Felbermayr, ambele masini fiind echipate Pirelli.
Echipajul italo-francez al celor de la 997-RSR a fost extrem de ghinionist. O penalizare de un minut pentru Malucelli a impiedicat echipajul Porsche zdrobit de BMS-Scuderia Italia si echipata PZero Racing sa lupte pentru victoria finala.

“ In cursa de la Bucuresti s-a demonstrat extrema eficienta a anvelopelor proiectate de Pirelli Competitii, pentru conditii meteo foarte grele, pe o ploaie torentiala si in fata unor ziduri de protectie care nu iarta nici cea mai mica greseala. Anvelopele PZero pe timp de ploaie au facut ca masinile Maserati MC12, in comparatie cu concurenta sa-si dovedeasca intreaga clasa” declara Ing. De Cancellis, Circuit Manager Pirelli Competitii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.