Au aterizat masinile!

Mitsubishi Motors a ales o modalitate neconventionala si spectaculoasa pentru lansarea europeana a noilor modele Lancer Sportback si Colt. Prin intermediul campaniei “On your mark”, compania nipona a livrat 38 de autoturisme, cate un exemplar Lancer Sportback si Colt, in 19 tari europene.

Mijlocul folosit a fost si el extrem de spectaculos, masinile fiind aduse cu un elicopter in locatiile pe care participantii la acest proiect le-au marcat pe o harta interactiva. Cei care au participat la aceasta campanie s-au inregistrat pe site-ul www.onyourmark.ro si au creat un marcaj online sau unul real, intr-o locatie deja selectata pe harta interactiva, in locul respectiv fiind livrate, dupa tragerea la sorti, autoturismele.

Noul Colt a aterizat cu elicopterul in parcarea din zona comerciala Baneasa, intrand in posesia galateanului Gabriel Dudu, care si-a facut un marcaj online pe harta interactiva in timpul concursului. Acesta a fost desemnat castigator in urma tragerii la sorti dintr-un numar de 12.409 participanti confirmati la acest concurs.

Modelul Lancer Sportback a ajuns la braileanca Alina Roxana Dragomir, pe marcajul real pe care aceasta l-a postat pe harta competitiei. Insotita de familie si prieteni, a asistat la momentul in care cei 140 de cai putere au fost eliberati pe strazile Galatiului, dupa care, alaturi de apropiati, s-a indreptat cu noul sau automobil catre casa.

Peste 12.000 de participanti
Pentru Romania, au fost contabilizate 11547 de marcaje online si 862 reale pe site-ul www.onyourmark.ro. Participantii inscrisi la prima categorie si-au disputat noul Colt, in timp ce in cazul celor care au desenat sigla Mitsubishi Motors vizibil, premiul a constat intr-un model Lancer Sportback.

O campanie de referinta
O multime de companii au incercat sa-si promoveze produsele prin intermediul unor campanii virale, dar nu au izbutit sa-si duca la bun sfarsit ideea sau sa obtina rezultatele dorite. Nu acelasi lucru se poate spune in acest caz, agentiile olandeze Lost Boys si Oer, care au realizat acest proiect pentru Mitsubishi, izbutind o campanie de mare efect, care, potrivit specialistilor in marketing viral, are toate sansele sa fie apreciata drept o referinta in domeniu.

Filmul a fost produs de Czarevich, jocurile de catre cei de la Little Chicken, iar de exploatarea reteleor sociale s-au ocupat cei de la SocialMedia8, folosind „buzztoolkit” si „ViralTracker”.

Te poti distra in continuare!
Campania „On your mark” are la baza un show cu un mare succes in Japonia. Gazda ei, Koichi „Krazy” Koga, si-a intampinat vizitatorii ca pe adevarate vedete, acestia devenind ulterior pilotii protagonisti in doua jocuri extraordinare: Lancer Loop si Colt Curling. Chiar daca cele doua masini au fost livrate deja, cei care doresc sa isi petreaca timpul liber intr-un mod amuzant pot inca sa-si incerce fortele in cele doua jocuri care se gasesc la adresa www.onyourmark.ro.

Un hatchback cu personalitate
In esenta o versiune de productie a apreciatului show car Concept-Sportback din 2005, Lancer Sportback este destinat pietei europene, una in care caroseria cu cinci usi este extrem de popular (75% din segmentul C; ocupa primele cinci locuri in topul vanzarilor din Europa), si propune formatul “sports hatch”, care se potriveste mult mai bine pozitionarii marcii Mitsubishi decat un hatchback clasic, al carui atribut principal este functionalitatea.

Cu o lungime de 4585 mm (fata de 4570 mm in cazul lui Lancer Sports Sedan), noul produs pune alaturi de stil si o prezenta puternica cu o doza suficienta de flexibilitate (inaltime ajustabila a spatiului de incarcare, functia de auto-pliere a scaunelor din spate) care permite obtinerea unor rezultate notabile fara sa afecteze volumul interior (capacitatea de incarcare variaza intre 288 l – sau 344 l, cand podeaua portbagajului este in cea mai joasa pozitie, si 1,394 l).

Proba a aspiratiilor lui Lancer Sportback, un sports hatch flexibil care poate deveni definitoriu pentru segmentul C/D, sunt profilul sportiv, liniile atent cizelate, spatele inalt si expresivul spoiler exterior, elemente pe care nu le regasesti la hatchback-urile traditionale.

Lancer Sportback beneficiaza de doua versiuni deja cunoscute de motorizare (1.8 / 143 CP, 2.0 Diesel / 140 CP), si cele patru cutii de viteze (5 M/T, 6 M/T, 4 A/T, CVT cu 6 rapoarte), dar si de sasiul cu al sau caracter sportiv care echipeaza si varianta Sports Sedan si s-a bucurat deja de o multime de aprecieri.

Junior cu veleitati
Colt s-a bucurat de un imens succes, dovada stand cele 267.000 de exemplare vandute. Acum, Mitsubishi Motors incearca sa capitalizeze aceasta reusita prin intermediul unui produs superior, care sa-si pastreze distinctia, noua generatie Colt, care isi asuma rolul de junior al noii familii de modele propuse de compania nipona si este gata sa lupte pentru a-si spori cota de piata in foarte competitivul sector B al pietei de pe Batranul Continent.

Noua generatie Colt este definita de un design proaspat, caracterizat de grila „Jet Fighter”, sportivitate, in ton cu traditia marcii, fiabilitate, confort, un nivel excelent al dotarilor si sigurantei. Totodata, ea respecta mai bine identitatea marcii, pozitionarea acesteia, dar si grija fata de mediu, iar produsul a capatat un plus de maturitate, fiabilitatii si flexibilitatii adaugandu-li-se un nivel superior in ceea ce priveste dotarile, calitatea vietii la bord sau comportamentul dinamic.

Respectand filosofia Mitsubishi, Colt ofera nu doar deja recunoscutele sale calitati, precum manevrabilitatea sau dinamismul, ci si o gama variata de variante in ceea ce priveste motorizarile, care include versiunile 1,1 cu 3 cilindri si 75 CP, o varianta de 1,3 litri si 95CP si cea de 1,5 litri, care dezvolta 109 CP la 6000 rpm. In plus, confirmand grija companiei fata de mediu, din primavara viitoare gama Colt va cuprinde si versiunile Clear Tec, care vor oferi, intre altele, functia “Automatic Stop & Go” (AS&G) sau tehnologia franarii regenerative, conducand la o reducere cu 10% a emisiilor de dioxid de carbon.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.