Noul motor 1.2 16 V 75 CP Dacia

Incepand de maine, 23 iunie, modelele Logan si Sandero cu motor pe benzina 1.2 16V 75 CP pot fi comandate in reteaua de agenti autorizati Dacia. Modelul Logan berlina este disponibil pe versiunile Ambiance, Preference si Laureate la preturi incepand de la 6 550, 7250 euro si 8 150 euro. Sandero este disponibil tot in aceleasi versiuni ca la modelul Logan, la preturi pornind de la 7 500 euro, 8 200 euro, respectiv 9 100 euro.

Intervalele de revizie pentru cele doua modele echipate cu motorul 1.2 16 V 75 CP sunt de 40 000 km la doi ani.

Avantajul economic al gamei Dacia se pastreaza datorita consumului de carburant redus, respectiv, 5,9 l/100 km in ciclu mixt, pentru cele doua modele. Cu o cilindree de 1149 cm3, motorul 1.2 16V dezvolta o putere de 75CP (55KW) la 5 500 tr/minut si afiseaza un cuplu de 107 Nm la 4250 tr/minut.

Motorul 1.2 16V 75CP prezent pe Logan si Sandero afiseaza emisii reduse de CO 2 de 139g/km.

Dacia comercializeaza in prezent cinci modele, Logan berlina, Sandero, MCV, VAN si Pick-Up. De curand, a fost lansata in Romania versiunea Stepway cu trasaturi dinamice a modelului bi-corp Sandero.

0 thoughts on “Noul motor 1.2 16 V 75 CP Dacia

  1. Alex

    :)) ok eu la 100 la ora in afara localitatii o dau pe a 3-a .. am vreo 4000 de ture si fac depasirea pana in 5500… si e totul in regula… in plus rca-ul e mai ieftin si asa mai departe..

  2. Prius

    Am condus Corsa in doua usi din 2003 cu 1,2 si 80 CP si masina e fîsneata in oras….Eu ma refeream la vitezele necesare ptr depasiri in afara oraselor , unde trebuie sa ai reprizele adecvate ptr a realiza depasiri in siguranta la viteze peste 100 kmh ! Motorasele astea mici , benzina , aspirate , nu fac fata acestor conditii (cel putin pe soselele romanesti). Conduc masini de peste 30 de ani , am inceput cu Fiat 850 si am mers inclusiv cu BMW 650 Ci , trecănd prin toata gama de motoare , deci stiu ce vorbesc . In circulatia citadină , acest motor face față . Si in exterior , dacă esti un sofer prudent si nu agreezi viteza in exces . Clar , nu ? Iar motorul / cutia de viteze de la Punto (cel de 1,2) este peste cel de pe Dacie. Am tot un Fiat dar ceva mai puternic si stiu ce pot masinile italiene , cand e vorba de demaraje , mai ales .

  3. Alex

    Pana nu mergi cu un 1.2 16v nu ai cum sa iti dai seama de ce poate. Eu am 1242 cmc pe Punto din 2001, tot 16v cu 80 cp. Are demaraj excelent. 11.4 secunde pana la 100km/h

  4. Prius

    #925; imi este clară chestia cu reviziile la un ciclu de 40000 km . Nu e prea mult ? Rezistă consumabilele de pe o mașină așa de ieftina atît de mult , in condițiile climatice si de trafic din Romania ?! Sper că este o eroare de redactare , deoarece in caz contrar sună de parcă ar fi vorba de o mașină de unică folosință (o folosești 40000 km / dacă rezistă/ apoi o duci direct la Remat!). Aștept o detaliere a acestor date .

  5. Prius

    Deja nu mai era un secret că cei de la Dacia vor monta un motor mai mic pe Sandero . Personal , am condus Logan care era echipat cu 1,4 . Am fost uimit cît de puturoasă era . Ma intreb cum o fi cea de 1,2 . In ciclul urban motorul poate că face față acestei masini . Dar in exterior , te duce doar batrînește din punctul A în punctul B . Atît . Fara demaraje rezonabile , fără depăsiri din scurt (eventual doar a căruțelor si biciclistilor) Nu înțeleg de ce se monteaza astfel de motorașe fără suflu , deoarece consumul nu este chiar așa de mic pe cît s-ar crede . Cei 75 CP sunt doar pe hîrtie la o astfel de mașină. Stiu că sunt unii care spun că nu-i deranjează ca mașina nu are vlagă. Dar sunt aceia care nu o dată se bagă in depasiri la 100 kmh in treapta a V a si ma fac pe mine care vin pe contrasens să tremure tricoul pe mine si să ma uit cum aș putea ieși de pe acostament . Mic , mic , dar nici chiar așa !! Astept un test de la Turatii.ro cu acest motor .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.