Subsidiara locala a producatorului de anvelope Goodyear deschide a doua unitate din lantul de franciza Premio in Bucuresti, oferind, pe langa serviciile de vanzare si reparare a anvelopelor, o gama larga de servicii de intretinere. Compania intentioneaza sa deschida inca alte doua unitati in tara pana la finele celui de-al doilea trimestru al anului curent.
Goodyear Dunlop Tires Romania impreuna cu partenerul sau HIL-SERV inaugureaza Premio HIL-SERV, al doilea magazin-service Premio din Bucuresti in lantul de franciza de la Goodyear recent introdus pe piata romaneasca a service-ului de anvelope.
Standardizare, calitate, siguranta sunt noile repere pentru un conducator auto pregatit sa isi echipeze masina adecvat, in cadrul unui nou model de afaceri pe o piata dinamica si in permanenta schimbare.
Goodyear, unul dintre cei mai mari producatori de anvelope din lume, continua extinderea activitatilor pe piata din Romania cu un nou magazin-service Premio. In programul de franciza recent introdus pe piata de service si retail cu anvelope, HIL-SERV, partener al Goodyear Dunlop Tires Romania inca din 2004, devine partener francizat Premio si este a doua firma din capitala care a imbratisat recentul concept de service si retail implementat deja in alte sase puncte strategice din tara in cursul anului trecut.
Situat pe Strada Turnu Magurele, Nr. 40-42, Sector 4, Bucuresti, Premio HIL-SERV este menit sa deserveasca o gama variata de nevoi legate de service-ul de roti pentru autovehicule rutiere si comerciale usoare de pana la 3 tone si jumatate, la cele mai inalte standarde de calitate, oferind atat servicii de montare, demontare, geometrie si directie roti, cat si o gama variata de anvelope si accesorii spre vanzarea cu amanuntul.
Cu o suprafata de 1000 mp, noul centru Premio din zona de sud a Bucuresti-ului dispune de o rampa speciala pentru reglarea directiei si una pentru mecanica usoara, putand sa serviseze 7 masini simultan in spatii de lucru exterioare.
“Locatia in care ne desfasuram in prezent activitatea este activa inca din 1998. Cei peste 12 ani de activitate desfasurata in zona si dedicata exclusiv comercializarii de anvelope si service-ului complet de roti ne aduc in prezent in medie peste 50 de clienti pe zi”, a declarat Viorel Hilea, partener asociat al firmei HIL-SERV Bucuresti.
“Ca parteneri traditionali ai Goodyear Dunlop Tires Romania, am imbratisat conceptul Premio, fiind constienti de faptul ca o piata in schimbare presupune si adaptarea calitatii serviciilor oferite la un nivel ridicat al standardelor clientilor nostri directi. Ca centru Premio, punem in primul rand accent pe profesionalismul echipei de specialisti si pe calitatea consultantei oferite.
Anvelopele sunt singura legatura dintre autovehicul si carosabil, in orice conditii de rulare siguranta depinzand de pata de contact a anvelopei cu suprafata de rulare. Este, deci, foarte importanta mentinerea lor permanenta in stare buna de functionare si inlocuirea lor la momentul oportun.
Pentru o exploatare la randament maxim a performantelor unei anvelope, trebuie sa se stabileasca echilibrul optim al proprietatilor ei. In calitate de specialisti in anvelope aceasta este sarcina noastra si dorim sa ne-o ducem la bun sfarsit in conditiile celor mai inalte standarde” a subliniat Viorel Hilea.
Cu o activitate de peste 16 ani pe piata comercializarii si service-ului de anvelope, HIL-SERV are deja o vasta experienta in domeniu, experienta ce a determinat si decizia de a intra in programul de franciza de la Goodyear.
“Conceptul Premio este unul deosebit, ce propune pe piata de anvelope si de componente si servicii auto o excelenta imbinare a activitatilor de service si vanzare cu amanuntul intr-un cadru deosebit, centrat pe client”, a precizat Ovidiu Balan, Director General de Vanzari pentru Romania si Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires Romania.
“Acest concept presupune standardizarea calitatii la nivel european si garanteaza succesul unei afaceri desfasurate sub umbrela unui brand puternic. Investitiile pe care le-am realizat prin partenerii nostri din cele doua tari pe care le gestionam, Romania si Bulgaria, au depasit in mai putin de un an de zile de la lansarea programului valoarea de 3 milioane de euro.
Centrele Premio deschise pana in prezent sunt rodul unor parteneriate de durata si al spiritului inovativ al Goodyear, concretizate in solutii adaptate unei piete permanent in schimbare”, a incheiat acesta.
Programul de franciza Premio a fost implementat prima data de organizatia German Goodyear-Franchise (GDHS), in 1996, si este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor in sistem franciza. In 2002, Premio Elvetia a fost primul pas spre pietele internationale. La nivel european exista aproape 4.000 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franta), toate reprezentand acelasi concept.
Goodyear continua in prezent extinderea lantului si in Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia, Bulgaria si Romania. In aceste magazine-service se gasesc atat marcile de anvelope proprii ale Goodyear, cat si alte marci de anvelope, accesorii si piese de schimb, clientii directi beneficiind si de serviciile aferente pentru operatiuni de intretinere si montaj pe loc.
Premio HIL-SERV este al doilea magazin-service Premio inaugurat in Bucuresti, al saptelea in Romania si al zecelea in cele doua tari gestionate de Goodyear Dunlop Tires Romania, Romania si Bulgaria. In momentul de fata, alte 6 magazine-service Premio deservesc zonele: Banat, Ardeal, Oltenia, Prahova, zona de sud a Moldovei si Bucuresti, cu centre in Timisoara, Deva, Ramnicu Valcea, Ploiesti, Galati si Bucuresti – Soseaua Fundeni.
Recent Comments