Hyundai dezvaluie o reclama de 600 metri patrati

Hyundai a dezvelit un panou publicitar de 200 metri lungime, pozitionat pe exteriorul terminalului de plecari al aeroportului international din Frankfurt, menit sa sporeasca vizibilitatea marcii printre cele 11 milioane de pasageri ce tranziteaza anual aeroportul.

Dureaza aproximativ 20 de secunde ca un autovehicul sa traverseze zona panoului publicitar, fapt care acorda Hyundai oportunitatea unica de a isi transmite mesajul catre milioanele de calatori. Campania curenta, dispusa pe cei 600 metri patrati de panou, incurajeaza calatorii sa “Intre in joc”, participand la evenimentele Hyundai dedicate Cupei Mondiale FIFA 2010, Africa de Sud.

Panoul publicitar zugraveste fani ai celor 32 de echipe nationale, sarbatorind calificarea si implicarea acestora in campionat, in timp ce miliarde de suporteri le urmaresc evolutia de acasa. Insa Hyundai nu doreste numai ca fanii fotbalului sa se bucure de campionat din casele lor si invita suporterii sa viziteze una dintre cele 15 locatii Hyundai Fan Parks, localizate in Europa si dedicate campionatului.

Reclama, care va afisa un mesaj diferit la finalul campionatului din acest an, prezinta si noile modele i30 si ix35, care beneficiaza de inegalabilul pachet Triple 5. Programul ofera cinci ani de garantie integrala, fara limita de kilometri, cinci ani de asistenta rutiera si cinci ani de verificari tehnice periodice gratuite.

Allan Rushforth, vice-presedinte al Hyundai Motor Europe, a declarat: “Se spune ca o imagine poate face cat o mie de cuvinte. Ei bine, acest panou face acest lucru in peste o mie de limbi. Campionatul Mondial ofera posibilitatea unica suporterilor de toate natiile de a se reuni si celebra impreuna pasiunea pentru fotbal intr-un mediu incitant. Realizam la nivel de expunere importanta campionatului pentru toti cei implicati, iar Hyundai incurajeaza prin aceasta reclama participarea activa a suporterilor.”

“Mai mult, panoul de mare impact plasat pe exteriorul unui aeroport ce intampina lunar milioane de pasageri reaminteste statutul Hyundai de jucator esential al pietei auto. Suntem decisi sa crestem vizibilitatea Hyundai la nivel european, iar acest panou ne va genera un impact imens in acest sens.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.