Alături de alte trei companii românesti: Farmaciile Dona, Henkel România si Romstal IMEX, precum si de alte 14 companii din Ungaria, Porsche România a publicat un raport de responsabilitate socială corporativă, alcătuit pe baza indicatorilor internationali Global Reporting Initiative (GRI).
În cadrul unui business breakfast din 7 decembrie, companiile participante au fost felicitate pentru rapoartele scurte de responsabilitate socială corporativă (CSR), de tipul C, sub indicatori internationali, datorită modului transparent de comunicare a practicilor de CSR, guvernantei corporative si angajamentului fată de comunitate luat anul trecut si continuat în cadrul unei strategii de CSR. Sub indicatorii GRI, Porsche România prezintă în raport puncte din strategia de implicare în comunitate, caracteristici economici, indicatori privind managementul resurselor umane, al resurselor sociale, de mediu si de produs.
Evenimentul din 7 decembrie a celebrat si lansarea revistei „Good CSR- Împreună responsabili”, insert de CSR care va apărea cu revista Money Express, în numărul din 14 decembrie 2010. Revista Good CSR este o solutie perfectă de a ajunge prin continutul său de CSR la toate părtile co-interesate, mai ales la clienti. Această publicatie oferă informatii despre operatiuni si practici responsabile ale companiilor participante la program, într-o formă interesantă si usor de citit.
Programul Good CSR reprezintă, atât o platformă credibilă si standardizată de comunicare, cât si un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte si complete de responsabilitate socială corporativă si să comunice părtilor lor co-interesate realizările în domeniul responsabilitătii sociale.
Recent Comments