Mitsubishi L200 2,5l DI-D

Am reuşit să mă întâlnesc în sfârşit cu una din vechile mele iubiri, modelul Mitsubishi L200, a cărui caroserie a fost subiect de controversă de la prima apariţie şi până acum, la ultimul facelift. Cu design-ul ieşit din orice tipare, cu o aerodinamică de prim rang pentru un pick-up, L200 rămâne unul dintre cele mai vândute autovehicule utilitare de pe planetă, iar acest test m-a convins că merită din plin să fie cumpărat.

Echipat cu sistemul de tracţiune integrală Super Select, generaţia II, pneuri AT, scuturi de protecţie, gardă la sol demnă de un camion, climatizare automată, senzor de ploaie, ESP, TC şi alte asemenea opţiuni extravagante, L200 s-a lăsat studiat pe parcursul câtorva zile (şi cam 1000 de km). În filmările HD făcute de noi puteţi vedea cam tot ce se prinde prin lentila camerei de filmat şi, desigur, prin ochiul meu critic…

5 thoughts on “Mitsubishi L200 2,5l DI-D

  1. atyla

    Ce înseamnă blocant spate și dacă asta ajuta la Off-road?Sunt necunoscător și doresc sa achiziționez un pick-up .Multumesc

  2. Dan

    Robert, ai facut treaba foarte buna si iti multumesc. As dorii sa fiu in locul tau, te invidiez.
    Ma uitam la toate Pickup. Am avut primul F Ranger din Romania adus in 2001, cei de la ford Timisoara nici nu stiau sa faca service la el. Numai ce lam vindut.
    Intrebare; Ma uitam la Ford Ranger Wildtract. am vazut ca nu ai facut un review. Mie greu sa decid intre Hilux, Wildtract, si L200. Daca ai fii tu in locul meu ce ai alege si de ce. Nu ma uit sa cumpar nou, ci second cu 50 sau 100.000 la bord.
    Ce mai sfatuii? La Hilux am observat ca este fiabil, dar nu are payload decit de 750kg, foarte slab, la L200 este foarte dotat cu electronica, dar Ranger are payload foarte mare peste o tona is este cel mai sigur inclusiv cu airbag la genunchi dar nu are blocaj diferential spate.
    Spunemi te rog tu ce ai alege. Multumesc din suflet. Doamne ajuta.
    Dan

    • turatiimaster

      Depinde ce faci cu masina. Ai nevoie real de carat o tona cu ea? Ai nevoie de diferential blocant spate? Ce faci cu masina regulat. Eu am Isuzu D-Max 2013, fara blocant spate, cara 1100 kg si nu am pus pe ea mai mult de 800 (nu simte). Ranger-ul e ok insa consumator de carburant, Hilux e fiabil, L200 are cel mai bun si flexibil 4×4, depinde ce faci curent cu masina.

  3. ciprian

    Am o rugaminte: Ce imi recomandati intre: Navara, Hilux si L200 din orice punct de vedere: fiabilitate,tren de rulare, comfort etc. Multumesc!

    • turatiimaster

      Depinde, fiecare are atuuri. Pentru fiabilitate as lua Hilux, pentru tehnologie 4×4 si capabilitati off-road as lua L200, pentru mers mai mult pe sosea, autostrazi dar si off-road as lua Navara. Mergeti la un test cu toate modelele si o sa realizati imediat care va place mai mult.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.