Pare stupid, dar eu cred că merită analizată o problemă. Dacă o putem considera problemă. Să spunem că suntem invitaţi la o lansare auto, fie că e un model nou prezentat static, fie un drive-test de 1-2 zile. În garderobă, de la lansări precedente, mai găsim câte un cadou, gen tricou, geacă, geantă, şapcă, de felurite branduri. Evident, în general aceste cadouri sunt produse de bună calitate…
Apare problema. Nu de puţine ori am văzut la astfel de evenimente, jurnalişti îmbrăcaţi cu tricou/geacă/şapcă/etc aparţinând unei mărci diferite şi chiar concurentă cu marca gazdă. De plictiseală, analizez puţin.
Până la urmă, omul se îmbracă la eveniment cum se simte bine, cum îi place, în funcţie de vreme, folosind elementele existente în şifonier. N-ar fi o problemă că te duci la BMW purtând un tricou de Mercedes… Sau este?
Adică sunt tolerant cu ambele chestiuni: ar fi stupid să te îmbraci într-o dimineaţă cu un tricou pe care scrie AFI Cotroceni şi din întâmplare (sau nu) să intri şi la SUN Plaza? Mă gândesc că nu neapărat, dacă n-o faci totuşi premeditat.
Dar dacă te duci la o lansare Renault, purtând o geacă de la Opel, parcă e prea pe faţă. Adică, mai în glumă, mai în serios, eu ca gazdă m-aş leza puţin. Dă-o naibii de treabă, totuşi n-ai doar o geacă, ia alta când ştii că vii la mine…
Mă rog, ar fi interesant să aflu nişte pâreri mai concludente de la colegii din presă (nu neapărat auto). Am văzut numeroase cazuri pe viu, ca cele expuse anterior, iar în seara asta liniştită m-a preocupat subiectul. Comentaţi la liber, va rog.
Recent Comments