Mircea Badea s-a săturat de atâta Rablablabla

Toyota_logoToyota Romania şi agenţia de publicitate Centrade Saatchi & Saatchi au lansat cea mai recentă campanie a brand-ului Toyota, campanie ce promovează ofertele din cadrul Programului RABLA 2011.

Campania Toyota a stârnit deja curiozităţi şi controverse după cum era de aşteptat, având în vedere că protagonistul spoturilor TV şi radio este Mircea Badea, iar mesajul este centrat în jurul conceptului „Rablablabla”.

Întreaga campanie de comunicare gravitează în jurul modelelor Yaris și Auris, care sunt dealtfel şi cele mai vândute modele Toyota în Programul RABLA. În ambele spoturi a fost regizată o situaţie din viaţa reală, în care se poate regăsi orice individ agasat de atât de multe reclame, care nu trasmit de fapt nicun mesaj concret.

Într-o astfel de situaţie este şi Mircea Badea, care, stând într-o cafenea, este surprins de câte oferte lipsite de conţinut şi pline de „rablablabla” sunt în programul RABLA de anul acesta. Sătul de atâta rablablabla, Mircea iese din cafenea şi se îndreaptă spre Yaris/Auris, unde regăseşte adevarata calitate, la un preţ accesibil.

După ce constată calitatea materialelor, atenţia la detalii şi confortul pe care ţi-l oferă cele două modele, Mircea concluzionează „Merită fiecare bănuţ!” şi îi îndeamnă pe consumatori să profite din plin de ofertele Programului RABLA cu Toyota.

„Prin conceptul spoturilor s-a dorit evidenţierea faptului că Toyota oferă nu numai o calitate excepţională, dar şi un preţ competitiv. Mircea Badea, recunoscut pentru aversiunea sa faţă de tot ceea ce înseamnă fiţe, de la atitudine până la maşina pe care o conduce, ni s-a părut alegerea cea mai potrivită pentru a ilustra această idee.

Prin această campanie dorim să transmitem consumatorilor că atunci când achiziţionează o maşină Toyota, beneficiază de un întreg pachet de beneficii, pornind de la calitatea recunoscută Toyota, costuri de întreţinere mici şi valoare de revânzare mare”, au declarat reprezentantii Toyota Romania.

Campania „Rablablabla” este a doua campanie la care Toyota colaborează cu Mircea Badea, prima fiind Campania RABLA din 2010.

Echipele care au lucrat la crearea acestei campanii au fost Irina Izota şi Ciprian Dragomirescu, Senior Brand Manageri din partea Toyota Romania şi Catrinel Manolescu – Group Account Director, Ioana Ionescu – Account Manager, Simona Miron – Senior Account Executive, Cristina Iordanescu – Head of Planning, Jorg Riommi – Creative Director , Irina Pop – Senior Copywriter, Lucian Cernat – Senior Art Director, Thomas Gheorghiu – Junior Copywriter, Cristina Soricel – Junior Art Director, Elena Catanchin – Production Manager din partea Centrade Saatchi&Saatchi.

“Orice brief înseamnă o nouă provocare, o nouă furtună de idei şi în final o întreagă mobilizare de forţe. Prin campania Toyota am dorit din nou să ieşim din tipare şi să mergem împortiva curentului îmbrăcând într-o formă originală mesajul de vânzări.

Suntem convinşi că amuzantul Rablablabla va câştiga simpatia şi validarea publicului şi va trimite oamenii la showroom pentru a vedea exact ce nu e Rablablabla”, au declarant reprezentanţii departamentului de creaţie al Centrade Saatchi&Saatchi.

Spoturile au fost realizate de către casa de producţie Saga Film, în regia lui Radu Jude. Serviciile de post producţie au fost asigurate de către Chainsaw Europe, iar cele de media planning & buying au fost furnizate de către Zenith Media.

Campania de comunicare Toyota include promovarea ofertelor Yaris şi Auris atât pe TV, radio cât şi online – realizat de către Kubis Interactive. Campania a fost demarată în data de 11 aprilie 2011 şi va fi susţinută pe plan local de execuţii pe print.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.