Chevrolet Orlando 2,0l VCDI AT LTZ PLUS

Chevrolet-logo

Cine a spus că e bine să lăsăm prejudecăţile la o parte, foarte probabil avea dreptate. Am avut ocazia să conduc câteva zile un Chevrolet Orlando, echiparea de top, maşina fiind în opinia mea iniţială doar o chestie pătrată şi mare, foarte probabil abonată la staţiile de alimentare cu combustibil.

Cât de mult m-am înşelat, nici n-are rost să vă spun, mai bine vă las să vedeţi seria de 5 filme HD pe care v-am pregătit-o.

Pe scurt, deşi nu este cea mai puternică, cea mai mare, cea mai rapidă sau cea mai bine echipată maşină de gen, totuşi Orlando face bine tot ce trebuie să facă, la un preţ convenabil şi, nu în ultimul rând, într-o ambinanţă sonoră interioară demnă de clasa de lux.

Orlando s-a achitat de sarcini cu o docilitate incredibilă, a consumat mai puţin decât am crezut iniţial că va face, rulează foarte bine, în concluzie, un automobil care şi-a câştigat respectul meu.

8 Responses

  1. alex says:

    Varianta manuala ai condus-o? Sunt curios cum este pe partea de consum mai ales urban fata de automata. O alta problema ar putea fi legata de FAP. Eu am avut o Epica 2.0 diesel automata, in principiu este acelasi motor cu mici modificari la Orlando care are 13 CP in plus si dupa apoximativ 60 mii km FAP incepuse sa fie deranjant in oras. Ma refer la faptul ca se regenera destul de des si parca mergea si masina mai greu, consum mai mare etc. In rest a fost o masina buna, destul de rapida dar intr-un stil de condus mai rapid consuma destul de mult in comparatie cu un Passat DSG de exemplu.Am consumat aproape un plin la un drum Constanta-Bucuresti si Bucuresti-Ploiesti(dus intors). In orss mergea si cu 8/100 daca conduceai lejer dar afara nu cred, ca scadea vreodata sub 5.5, nu mai tin minte exact dar stiu ca era ceva diferenta fata de Passat. Mie imi plac mult Chevroleturile, am avut chiar si modele americane si Orlando e chiar o masina impresionanta. Spor la treba si astept ceva cu Trax sau Mokka daca se poate, sau poate Sportage 1.7.

  2. Doru says:

    Din cate am citit in manual ar avea roata de rezerva si este sub masina. Manual pagina 237.

    • turatiimaster says:

      Eu nu am vazut roata de rezerva si m-am uitat si sub masina. In plus, nu avea nici cric. Nu contest insa ca poate avea roata si eu nu am observat-o, insa de obicei cand se ofera Tyre Mobility Kit nu ai roata de rezerva. O sa ma interesez la Chevrolet, poate la alte niveluri de echipare exista roata de rezerva sau poate chiar si la LTZ PLUS.

      • Doru says:

        Multumesc mult, chiar mi-ar prinde bine informatia. M-am inscris si eu la un test drive si o sa verific si eu atunci.
        Felicitari pentru ceea ce faci,
        Numa bine.

  3. George says:

    felicitari pentru test. detin un orlando 2.0 LT (luat cu 16400 cu tot cu taxa de inmatriculare fara sa utilizez cupoane) si ca singura mentiune pe care o am fata de ceea ce ai aratat este zgomotul suspensiei pe drumuri accidentate. in rest numai de bine. foarte profesional testul, cel mai complet si realist dintre cele pe care le-am vazut. aceeasi reactie am avut-o si eu cand am vazut prima oara masina si dupa un drive test am cumparat-o :))

  4. Codrin says:

    M-o ametit cameramanul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.