Cu 20 de zile înainte de începerea Cupei Mondiale de Fotbal Feminin Germania 2011, Hyundai Motor Company – unul dintre partenerii oficiali FIFA – livrează flota de vehicule către Comitetul Local de Organizare (LOC) al Cupei Mondiale de Fotbal Feminin Germania 2011, inclusiv autobuzele care vor transporta 11 dintre cele 16 echipe calificate la turneul final.
Hyundai oferă 289 de sedanuri, SUV-uri precum ix35, Santa Fe, ix55 si H1, plus 11 autobuze care poartă însemnele Hyundai destinate echipelor.
Aceste vehicule vor fi folosite de către oficialii FIFA, de echipele naţionale, membri ai comitetelor de organizare, arbitri, oaspeţi importanţi şi jurnalişti pe durata întregului eveniment, care se va desfăşura între 26 iunie şi 17 iulie.
„Oportunitatea de a oferi transport de primă clasă în cadrul acestui turneu monumental ne oferă vizibilitatea de care avem nevoie în Europa, dar şi la nivel mondial, pentru marca şi produsele noastre,” a declarat domnul Chang Kyun Han, Preşedinte al Hyundai Motor Europe, cu ocazia livrării oficiale a flotei de autovehicule, care a avut loc pe stadionul din Frankfurt, una din arenele care găzduieşte meciuri la acest turneu final.
„Turneele de fotbal organizate de FIFA transmit dinamism, emoţie şi pasiune. Acestea sunt exact atributele pe care vrem să le oferim şi să le împărtăşim cu clienţii noştri,” a mai adăugat acesta.
La ceremonia oficială de livrare a vehiculelor au fost prezenţi Jürgen Klinsmann, vedeta fotbalului german şi ambasador al mărcii în această ţară, Steffi Jones, preşedintele LOC, Ulrich Wolter, coordonatorul general LOC, Werner H. Frey, CEO-ul Hyundai Motor Germania, oficiali ai FIFA şi numeroşi jurnalişti.
„Hyundai este un partener puternic al FIFA, care a sponsorizat toate turneele noastre organizate începând cu Cupa Mondială de Fotbal Feminin SUA 1999. Împreună cu Hyundai, suntem convinşi că lucrurile vor merge conform planului şi la Cupa Mondială de Fotbal Feminin Germania 2011,” a declarat Jones.
La nivel global, implicarea mărcii in fotbal a început în anul 1999 când Hyundai a devenit sponsor al FIFA, mărind astfel gradul de recunoaştere al brandului la nivel mondial.
În acest moment Hyundai este unul dintre cei mai puternici susţinători ai fotbalului în lume, fiind sponsor al Cupei Mondiale FIFA Coreea / Japonia 2002, al Cupei Mondiale FIFA Germania 2006 şi al Cupei Mondiale FIFA Africa de Sud 2010, precum şi al altor turnee organizate de FIFA, inclusiv Cupa Confederaţiilor.
Compania şi-a extins parteneriatul strategic cu FIFA pentru a sponsoriza şi turneele finale ale Cupelor Mondiale din 2014 – 2022.
Recent Comments