Noul Hilux, un design nou şi mai multă putere

Toyota-Hilux-2012Renumitul model Toyota Hilux continuă să domine vânzările europene în segmentul pick-up. În 2010 s-au vândut 21,866 de vehicule, ceea ce reprezintă 25% din totalul segmentului. Acest procent face din Toyota Hilux cel mai bine vândut model din segment pentru al treilea an consecutiv.

Odată cu lansarea modelului Hilux 2012, Toyota introduce un nou design şi o serie de îmbunătăţiri în ceea ce priveşte calitatea, durabilitatea şi siguranţa.

Interiorul modelului a fost îmbogăţit cu elemente de design care întăresc imaginea de vehicul potrivit pentru vacanţă şi petrecerea timpului liber. Noul Hilux oferă un nivel îmbunătăţit al calităţii percepute şi un nivel sporit de confort pentru pasageri.

Panoul de bord are un nou design, cu instrumentele de bord plasate în centru, ceea ce dă impreia de spaţiu sporit în cabină. Panoul de bord incorporează un ecran multimedia de 6,1 inchi, dotat cu sistemul Toyota Touch.

Calitatea percepută a fost îmbunătăţită semnificativ prin introducerea unor finisaje uniforme de culoare închisă şi a unor ornamente argintii, care dau senzaţia de eleganţă.

Partea frontală a noului Hilux este schimbată radical, având capota, grila radiatorului, farurile şi bara faţă complet schimbate.

Aspectul vehiculului este îmbunătăţit şi prin designul nou al aripilor faţă şi spate, jantele de oţel şi aliaj de 15” şi 17” şi prin noile oglinzi retrovizoare.

Pentru a face o diferenţiere cât mai clară a modurilor de întrebuinţare care i se pot da – vehicul de “lucru”, vehicul ce poate fi utilizat atât la lucru cât şi în vacanţă şi vehicul de vacanţă – Noul Hilux va veni cu patru variante de echipare.

Oferind trei tipuri de caroserie (Cabină Simplă, Cabină Extinsă, Cabină Dublă), două motoare, transmisie manuală şi automată şi tracţiune pe două sau patru roţi, pick-up-ul cel mai vândut la nivel european satisface acum cerinţele unei categorii şi mai mare de clienţi.

Motorul 2.5 D-4D al modelului Hilux beneficiază de 144 cp la 3600 rpm şi o putere maximă de 343 Nm la 2000 rpm.

În ciuda puterii crescute, consumul în ciclu combinat a fost redus cu 1.0 l/100km, ajungând acum la un consum de 7,3 l/100 km şi emisii de noxe de numai 193 g/km.

Datorită instalării unui Filtru de Particule, atât motorul de 2,5 D-4D cât şi cel de 3,0 D-4D îndeplinesc normele EURO V.

Produs la fabricile Toyota Motor Thailanda şi Toyota Africa de Sud, noul Hilux va fi disponibil în România din această toamnă.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.