Premieră mondială la New York pentru noua generaţie Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe 2013Noua generaţie Hyundai Santa Fe a fost prezentată în premieră mondială, în cadrul Salonului Internaţional Auto de la New York.

În forma sa cea mai recentă, popularul SUV din segmentul D, este redesenat atât la interior, cât şi la exterior, fiind dotat cu tehnologie inteligentă şi propulsat de motoare îmbunătăţite, cu eficienţă sporită.

În momentul în care va fi disponibil pentru vânzare, la finalul acestei veri, noul Santa Fe va asigura cumpărătorilor europeni un aspect atrăgător şi un vehicul destinat unui stil de viaţă sofisticat

În discursul susţinut la Jacob Javits Center, Allan Rushforth, Senior Vice President şi COO Hyundai Motor Europe, a declarat: “Modelul anterior Santa Fe a menţinut vânzări anuale substanţiale pe piaţa europeană, datorită combinaţiei dintre calitate, confort şi valoare.

Noua generaţie Santa Fe păstrează aceste atuuri şi oferă clienţilor mult mai mult. Designul exterior modern, motoarele mai eficiente, confortul şi calitatea îmbunătăţite transformă noul Santa Fe într-o propunere cu adevărat atractivă.

Ne aşteptăm să strârnim interesul consumatorilor dintr-o paletă demografică largă – incluzând posesori de SUV-uri premium.”

Mai lung, mai puţin înalt şi mai lat decât predecesorul său, cu acelaşi ampatament de 2700 mm, noul Santa Fe are un design mai masculin, mai agresiv şi cu o personalitate de SUV mai accentuată.

Nota sa personală se datorează plafonului mai puţin înalt, parbrizului mai înclinat, geamurilor laterale spate triunghiulare şi lunetei curbate.

Profilul autovehicului este completat de jantele din aliaj cu finisaj cromat închis la culoare – acum disponibile şi cu diametru de până la 19 inch, pentru prima dată disponibil pe un SUV Hyundai.

Sistemele de propulsie pentru piaţa europeană constau în două variante de motorizare diesel şi una pe benzină, dezvoltând puteri cuprinse între 150 şi 200 CP.

Fiecare motor combină excelent puterea şi eficienţa îmbunătăţită, având cele mai mici valori ale emisiilor din segment. Motorul diesel “R” VGT de 2 litri furnizează 150 CP şi 382 Nm, cu emisii de doar 155 g/km, respectând astfel norma de poluare Euro 6.

Celălalt propulsor diesel, de 2.2 litri a fost îmbunătăţit pentru eficienţă şi mai ridicată, devenind cel mai “curat” motor diesel din segment, cu emisii de CO2 de numai 145 g/km. Pentru aceste propulsoare vor fi disponibile atât transmisii manuale în 6 trepte, cât şi transmisii automate.

Tracţiunea integrală este controlată automat şi adaptabilă la condiţiile de drum, fluxul de putere fiind distribuit între puntea faţă şi puntea spate în funcţie de necesităţi.

Suspensia spate auto-reglabilă păstrează rafinamentul deplasării şi confortul, indiferent de gradul de încărcare al automobilului.

Hyundai a acordat o atenţie deosebită caracteristicilor specific europene pentru noul sau model SUV. Astfel, atât sistemele de direcţie, suspensie şi frânare, cât şi cele de asistenţă la viteză ridicată sau tractare au fost adaptate pentru specificul european.

Prin păstrarea deja consacratei denumiri Santa Fe, Hyundai perpetuează moştenirea numelui către cea de-a treia generaţie a renumitului model SUV. De la debutul său, din anul 2000, modelul Santa Fe a fost comercializat în aproximativ 2,56 milioane de exemplare, dintre care 350.000 unităţi numai în Europa.

Hyundai estimează că noul model va contribui puternic la evoluţia însemnată înregistrată de marcă în clasa SUV şi că modelul va obţine în primul an peste 5% cotă de piaţă în Europa pe segmentul său.

Asemenea tuturor noilor modele Hyundai lansate în Europa, noua generaţie Santa Fe va beneficia de cel mai bun pachet de întreţinere – Five Year Triple Care – care cuprinde 5 ani garanţie integrală fără limită de kilometri, 5 ani asistenţă rutieră şi 5 ani verificări tehnice periodice gratuite.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.