Jaguar, una dintre cele mai cunoscute mărci din segmentul maşinilor de lux la nivel global, s-a clasat pe primul loc, conform studiului realizat de prestigioasa companie J.D. Power, care a analizat indicatorii de satisfacţie a posesorilor de automobile din Marea Britanie.
Studiul a fost efectuat pe un eşantion de 18,000 de posesori de automobile, de minim doi ani, din Marea Britanie. Au fost analizate toate aspectele importante, cum ar fi performanţa, design-ul, nivelul de confort, fiabilitatea, dar şi nivelul de satisfacţie al serviciilor post-vânzare.
În ceea ce priveşte portofoliul de produse, modelul Jaguar XF s-a clasat pe locul doi, înregistrând o creştere de 15 locuri în doar 12 luni.
Rezultatele din anul 2012 indică o evoluţie notabilă în materie de satisfacţie client, faţă de anul precedent, unde Jaguar s-a clasat pe locul trei.
Partenerul media al companiei J.D. Power în Marea Britanie este Revista What Car?. Editorul şef, Chas Hallett, a adăugat: “Aceasta este o recunoaştere extraordinară pentru toţi cei de la Jaguar. Acest studiu arată că nivelul de satisfacţie clienţi pentru brandul Jaguar este unul ridicat, o realizare extrem de importantă pentru orice producător de maşini”.
“Este incredibil să ai parte de asemenea recunoaştere din partea clienţilor, distincție care evidenţiază devotamentul nostru pentru tot ce inseamnă calitate, tehnologie şi experienţă a clientului, la cel mai înalt nivel. Este o onoare deosebită să ne situăm pe primul loc. Din poziţia în care ne aflăm acum, vom investi şi mai multă energie în menţinerea acestei performanţe”, a declarat Adrian Hallmark, Global Brand Director Jaguar.
Grant McPherson, Director Operaţiuni Jaguar Castle Bromwich, a adăugat: “Fiecare membru al echipei Castle Bromwich, incluzându-i aici şi pe furnizori, are ca scop depăşirea aşteptărilor clienţilor noştri. Această distincţie recompensează eforturile echipei de-a lungul anilor. Calitatea este chintesenţa procesului de producţie Jaguar şi
este încurajator să constatăm că ne îndreptăm spre direcţia optimă.”
Brandul Jaguar continuă să performeze pe pieţe globale, cu o creştere de 60% în China, înregistrată în anul 2011.
Recent Comments