Concomitent cu lansarea europeană, Lexus România lansează pe piaţă noul model Lexus GS, disponibil în variantele Lexus GS 250 şi Lexus GS450h, versiune integral hibrid.
Noul model dispune de un design exterior şi interior complet nou, aliniat filozofiei de design L-finesse. Designul exterior îndrăzneţ include o grilă frontală mai agresivă, care conferă noului model o prezenţă puternică, impozantă.
Deşi păstrează aceeaşi lungime ca şi generaţia anterioară, noul GS are consola faţă cu 10 mm mai scurtă, iar consola spate cu 10 mm mai lungă şi este cu 30 mm mai înaltă decât modelul anterior. Pentru a îmbunătăţi stabilitatea la viteze mari, ecartamentul faţă a fost crescut cu 40 mm, iar ecartamentul spate cu 50 mm. Lăţimea vehiculului a crescut cu 20 mm.
Continuând linia de design implementată la modelul CT 200h, modelul dispune de o grilă frontală mai lată, alcătuită dintr-o singură bucată, care face ca noul GS să fie uşor de recunoscut şi integrat în familia modelelor Lexus.
Interiorul reprezintă o continuare a temei de design interior prezentă pe noua generaţie de modele Lexus. Un habitaclu cu design ergonomic, focusat în jurul şoferului, permite clienţilor să se bucure de confort maxim.
Designul elegant al planşei de bord marchează o linie orizontală ce conferă senzaţia de spaţiu interior mărit, în timp ce finisajul uşilor şi al consolei centrale crează un spaţiu sigur şi plăcut pentru ocupanţi.
Planşa de bord este divizată în două zone distincte: o zonă în care sunt afişate informaţiile pe un ecran LCD de 12,3 inch, cel mai mare din lume instalat până acum pe un vehicul de serie, şi o zonă operaţională, în care sunt plasate comenzile pentru diverse funcţii.
Fiecare aspect privitor la poziţia la volan a fost atent luat în calcul, pentru a găsi poziţia ideală a comenzilor, a maximiza spaţiul şi a minimiza posibilia distragere a atenţiei şoferului şi oboseala.
Câteva tehnologii inovative sunt prezente în premieră pe noul model Lexus GS, printre acestea numărându-se sistemul de aer condiţionat ‘S-Flow’, dotat cu tehnologie “nanoe®”, a doua generaţie a sistemului de control Remote Touch şi cel mai mare ecran multifuncţional montat până acum la un vehicul de serie.
Inovativul sistem “S-Flow” dozează şi orientează fluxurile de aer din interior în funcţie de temperatura exterioară, numărul de ocupanţi din maşină şi localizarea acestora, sporind eficienţa energetică a vehicului.
Tehnologia “nanoe ®” eliberează constant în atmosferă particule constând în ioni negativi înveliţi în molecule de apă, cu rol în purificarea aerului din habitaclu, eliminarea mirosurilor neplăcute, întreţinerea tapiţeriei, având în acelaşi timp şi efect hidratant asupra pielii şi părului pasagerilor.
Interiorul noului model GS oferă spaţiu şi confort sporit tuturor ocupanţilor. Pasagerii din faţă beneficiază de mai mult spaţiu pentru picioare şi spaţiu pentru cap crescut cu 30 mm.
Spaţiul pentru genunchii pasagerilor din spate a fost crescut cu 20 mm, iar spaţiul pentru cap cu 25 mm. Volumul portbagajului a fost crescut cu 30% pentru modelul GS 250 şi cu peste 60% pentru modelul GS 450h, prin reproiectarea suspensiei spate şi a bateriei hibrid.
GS 450h este primul sedan premium cu tracţiune spate şi motor amplasat frontal, echipat cu un sistem hibrid integral cu două motoare electrice şi care beneficiaza de un motor pe benzină V6 cu ciclu Atkinson şi injecţie directă D-4S de ultimă generaţie.
A doua generaţie a sistemului Lexus Hybrid Drive beneficiază de multiple îmbunătăţiri ce ajută la reducerea consumului de combustibil şi emisiilor de CO2, Nox şi PM, contribuind totodată la obţinerea unor performanţe comparabile cu cele ale motoarelor V8.
Cu o putere totală de 345 CP şi acceleraţie de la 0 -100 km/h în 5.9 secunde, noul GS atinge o viteză maximă de 250 km/h. Consumul de combustibil a fost redus cu peste 23%, la 6.0l/100 km şi emisii de CO2 de 139 g/km.
Pachetul de echipare F SPORT beneficiază de elemente exclusive de design exterior şi interior şi de suspensie sport.
A patra generaţie GS a fost concepută să ofere clienţilor săi o experienţă extraordinară, prin combinarea unei direcţii precise şi a unui control excelent asupra caroseriei, cu stabilitatea, confortul şi plăcerea condusului, caracteristice unei limuzine Lexus.
Îmbunătăţirile aduse dinamicii au fost posibile prin construirea unei caroserii cu rigiditate crescută cu 14%, o suspensie nouă, frâne mai puternice şi tehnologii de ultimă generaţie, precum suspensie adaptivă variabilă şi sistemul Lexus Dynamic Handling.
Disponibil pe varianta GS 450h F SPORT, Lexus Dynamic Handling integrează direcţia asistată cu raport de multiplicare variabil (VGRS) cu DRS (Dynamic Rear Steering), cu sistemul de management integrat al dinamicii automobilului VDIM şi suspensia adaptivă variabilă (AVS), obţinând astfel unghiul ideal între roţile din faţă şi din spate şi determinând un răspuns mai rapid şi mai exact al vehicului la acţiunile şoferului.
În materie de siguranţă, noul Lexus GS este echipat cu cele mai avansate tehnologii de siguranţă activă şi pasivă, printre care se numără sistemele mai sus menţionate (DRS, VGRS, VDIM, AVS), sistemul de asistare la urcarea pantelor (HAC), controlul electronic al frânării (ECB, doar pentru GS 450h), 10 airbaguri – inclusiv airbag de genunchi, sistemul Head-Up Display şi sistemul de monitorizare al unghiului mort, toate acestea conferind un plus de încredere şoferului şi un răspuns mai bun al vehiculului la acţiunile acestuia.
Recent Comments