Peugeot 208 1,6l e-HDi Allure

Peugeot-208 1,6l e-HDi Allure

“Vrem să fie din nou numărul 1 în clasa mică”, cam aşa ar suna intenţia declarată a producătorului francez Peugeot, odată cu dezvelirea noului model 208.

Nu vi se pare că e infatuare? Pe o piaţă extrem de dinamică, unde deja ai concurenţi foarte bine înfipţi pe poziţii, plus un desant coreean de modele foarte interesante ca raport performanţe preţ, o asemenea declaraţie poate părea sinucidere.

Dar, nu îţi trebuie mult ca să realizezi că Peugeot are experienţă în segment. Şi, ţinând cont că au dominat mult timp zona, e pe undeva normal să revină în puncte.

Modelul 208 e ceva nou pentru clasa mică: un stil nou de design, un altfel de concept – mai uşor, mai economic, mai ergonomic, plus echipări şi finisaje ce te lasă cu gura căscată la nivelele superioare, da, pare să fie o reţetă câştigătoare.

E clar că nimic nu e perfect, însă noul 208 chiar îşi merită pretenţiile. L-am condus îndeajuns de mult ca să recunosc: e bun!

14 Responses

  1. Florin says:

    Am si eu o intrebare. Ati mers cu Peugeot 301? Si daca nu, ati putea face un tutorial despre aceste model? Ma cam tenteaza sa-l cumpar in viitorul apropiat si nu stiu ce sa fac. Daca se merita sau nu… Stiu vorba aia “cat dai, atata face”, dar totusi. Mie unu imi place cum arata si la interior si la exterior-(pe alb imi place cel mai mult) si cred ca se merita, dar vreau si parerea cuiva care chiar se pricepe la masini si i-au trecut atatea prin “maini”. Si inca o intrebare [daca nu va suparati:)]. Multi spun ca Peugeout-urile ar fi scumpe la intretinere fata de celelalte (nemtesti). Dar am gasit pe net posesori de Peugeot care spun ca nu-i chiar asa si tocmai azi l-am intrebat si pe un taximetrist de pe un 207 care spunea acelasi lucru si ca de cand are masina nu a avut nicio prob cu ea, doar ca a trebuit sa-i schimbe nu stiu ce bara si ca are 170.000 km. Anul nu il mai stiu exact, sa tinem cont ca e folosit ca taxiu (masina fugarita). Tot el mai spunea ca sunt masini rezistente. Iar acum din nou, dumneavoastra ce parere aveti? PS: Imi cer scuze pentru “romanul” de mai sus, dar vreau sa ma lamuresc. Multumesc frumos 🙂 E 2 noaptea, ce sa zic, sa aveti o zi faina..cand veti citi mesajul. Multumesc din nou.

  2. andrei22 says:

    Da normal sunt de acord ca iti cumperi ce iti permiti.Eu intrebam ca am vazut multi care se plang de masini gen s40 comparativ cu seria 3.Si consumul ma uitam ca volvo are motor de 2.4, pe cand x5 de 3 litri si normal mai multi cai si chiar consuma mult mai putin fata de xc90.

    • turatiimaster says:

      BMW e BMW si Volvo e Volvo, sa fim seriosi cu S40, nu prea poti sa il pui langa un seria 3, oricat ar vrea Volvo.

  3. andrei22 says:

    am auzit faptul ca multi se plang ca sunt foarte scumpe piesele la volvo, comparativ cu bmw, este asa? Bmw’ul x5 care l-ati testat cat consuma urban?

    • turatiimaster says:

      Nu cunosc problema cu piesele, oricum, sfatul meu este sa iti cumperi o masina pe care ti-o permiti (atat la achizitie cat si la intretinere), eu de exemplu as putea sa imi iau oricand un BMW, cu ceva efort financiar, insa nu imi iau pentru ca nu imi permit sa il intretin. La fel si in problema consumului, la un astfel de vehicul, gen XC90, trebuie sa te astepti la consumuri destul de mari (e o masina grea). X5-ul lua intre 8,5 si 11 in oras, in functie de conditiile in care o folosesti, cel putin asa imi amintesc.

      • Mircea says:

        In ce sens sa ti-o permiti la intretinere ? Poate ca imi scapa unele lucruri dar costurile cu reviziile si consumabilele la un BMW cumparat de nou sunt similare cu orice alta marca non-premium. Nu vad de ce cineva care isi permite intretinerea unui Kia spre exemplu nu si-ar permite intretinerea unei serii 3 in primii 4-5 ani si 100 000km. In plus BMW vine si cu un pachet basic de service inclus. Daca vorbim despre SH-uri atunci va dau 100% dreptate.

  4. andrei22 says:

    Am inteles ca ar fi motorul zgomotos la volvo d5-ul.Sunteti de acord? O parere la primul contact ce puteti spune…si daca merita aceasta masina sa fie cumparata.

  5. George says:

    Am condus motorul 1,6 HDI pe mai multe modele Peugeot si Citroen. Desi are deja ceva anisori in spate, e intr-adevar un motor foarte reusit. Nu e de mirare ca il folosesc multi alti constructori de masini (de exemplu Ford, BMW, Mazda sau Volvo). Probabil ca asta au avut in minte si cei de la GM Europa cand au semnat parteneriatul cu PSA Peugeot-Citroen.

  6. Cipryca says:

    Felicitări pt. tutoriale făcute ; sunt niste drive teste făcute profesionist !Mult succes în continuare!

  7. andrei22 says:

    Am si eu o intrebare, stiti ceva informatii in legatura cu volvo xc90, ca m-ar interesa si as vrea sa stiu dinainte daca merita sa mai fac test drive cu ea,asta in caz ca ati condus asa ceva….

    • turatiimaster says:

      E o masina destul de ok, e adevarat ca am mers destul de putin cu ea, insa pe la mine prin cartier e plin de ele si oamenii sunt multumiti.

  1. 03/08/2012

    […] fluid, ergonomic, modern, modelul 208 s-a bucurat de recunoaştere, primind titlul de “Confort Innovation of the Year”, […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.