Hyundai a obţinut trei premii la a doua ediţie a competiţiei mărcilor auto, organizate de către consiliul german de design. Noua generaţie i30 a căştigat titlurile “Cel mai bun interior” şi “Cel mai bun exterior”,în timp ce distincţia pentru “Cel mai bun concept” a fost acordată modelului i-oniq.
Atât noul i30, cât şi concept car-ul i-oniq au fost proiectate în cadrul centrului tehnic de la Rüsselsheim, Germania, de către echipa Hyundai Motor Europe.
Cele două victorii ale noii generaţii i30 demonstrează angajamentul Hyundai faţă de designul produselor sale, în conformitate cu cerinţele clienţilor europeni.
Aspectul exterior al maşinii se inscrie în filosofia “sculptura fluidă” abordată de către Hyundai, generând senzaţia de mişcare continuă chiar şi atunci când staţionează şi conferindu-i o atitudine încrezătoare, graţie proportiilor sale dinamice.
Interiorul noului i30 reprezintă un progres semnificativ faţă de modelul anterior, în timp ce utilizarea unor materiale de calitate superioară sporeşte impactul vizual.
Modelul Hyundai i-oniq şi-a facut debutul în cadrul Salonului Auto de la Geneva 2012, prezentând noua tehnologie şi noua linie de design Hyundai.
Cunoscut sub indicativul HED-8, concept car-ul i-oniq este caracterizat de un design distins şi trăsături musculare, calităţile premium evidente regăsindu-se atât la exterior, cât şi la interior. Designul futurist al habitaclului îmbină ergonomia poziţiei la volan, cu un nivel ridicat de confort pentru pasageri.
Allan Rushforth, Senior Vice President şi COO al Hyundai Motor Europe, a declarat: “Recunoaşterea venită din partea consiliului german de design, reprezintă o confirmare a transformării Hyundai din ultimii ani.
Influenţa stilistică a conceptului «sculptura fluidă» a adăugat a componetă emoţională produselor noastre, care păstreaza de asemenea caracteristicile raţionale care au contribuit la succesul mărcii.
Noua generaţie i30 reprezintă cea mai bună confirmare a angajamentului nostru de a oferi autovehicule care răspund aşteptărilor clienţilor europeni, ca parte a strategiei de produs Hyundai.”
La ediţia din 2011 a aceluiaşi concurs, Hyundai a obţinut premiul “Cel mai bun exterior” pentru modelul i40 wagon – un alt model proiectat în Europa, pentru clienţii europeni.
Câştigătorii competiţiei mărcilor auto sunt selectaţi de către un grup independent de experţi in domeniu. Juriul este alcătuit din designeri auto, jurnalişti şi academicieni.
Recent Comments