Hyundai a premiat cele mai inspirate pronosticuri realizate pentru UEFA EURO 2012, în cadrul concursului Hyundai Match Predictor. Levente Ferenc Şandor din Timişoara a obţinut marele premiu, previziunile lui fiind dintre cele mai precise în cadrul competiţiei.
În calitate de partener al UEFA EURO 2012, Hyundai a oferit posibilitatea fanilor fotbalului din întreaga lume să se implice activ în derularea evenimentelor, prin participarea la concursul de pronosticuri Hyundai Match Predictor.
Prin intermediul acestei aplicaţii, concurenţii au avut ocazia de a prezenta previziunile lor, indiferent de stadiul competiţiei – chiar şi la momentul la care meciurile au fost în plină desfăşurare. Participanţii şi-au testat astfel abilităţile şi inspiraţia de a anticipa câştigătorii meciurilor, scorurile sau numărul de goluri înscrise.
Levente Ferenc Şandor din Timişoara a intrat în competiţie şi a câştigat marele premiu: un televizor 3D, un tricou oficial şi o minge de fotbal semnate de către Iker Casillias, unul dintre ambasadorii Hyundai la UEFA EURO 2012 şi alte materiale promotionale Hyundai.
„Mi s-a părut o idee interesantă să mă înscriu la un astfel de concurs şi sunt foarte încântat de premiul câştigat. Multumesc Hyundai pentru această frumoasă experienţă“, a declarat câştigătorul din România.
Mark Hall, Director de Marketing al Hyundai Motor Europe, a adăugat: “Cu o serie de goluri fabuloase şi momente de mare intensitate, UEFA EURO 2012 a fost o acţiune incendiară. Am dorit să implicăm cât mai multe persoane pe parcursul celor patru săptămâni fantastice de fotbal şi să le oferim posibilitatea de a prezice rezultate neaşteptate în cursul competiţiei.“
Hyundai este partener UEFA de peste 12 ani, iar competiţia din 2012 a fost al patrulea an consecutiv în care compania a avut un rol activ.
Recent Comments