După ce s-a vorbit prima dată despre B-MAX, că va fi produs la Craiova de către Ford, l-am văzut la Geneva şi am aflat că are cel mai mic consum de combustibil din clasa sa.
Sistemul facil de acces în habitaclu e o caracteristică inedită, dar nu singura ce îl evidenţiază. Nu stă rău nici cu partea de comunicaţie…
Aşa că, normal, ne-am întrebat dacă B-MAX e cea mai nouă tendinţă?
A rămas doar să aşteptăm ca modelul să fie gata de start. Pentru asta, era nevoie ca furnizorii să îşi facă apariţia. KIRCHHOFF Automotive, Johnson Controls şi Magna au răspuns la apel.
Ford şi AVAS au semnat şi Actul Aditional la Contractul de privatizare pentru Automobile Craiova, nu cu mult înainte ca motorul EcoBoost să obţină titlul foarte important de Motorul Internaţional al Anului 2012…
Zoltan Brassai devine noul Director General al Ford România şi, mai apoi, Ford începe producţia de serie a autovehiculelor la fabrica din Craiova.
Şi, mai aproape de zilele noastre, pe când primul ministru vizita fabrica şi se dădea startul vânzărilor noului model B-MAX, noi ne pregăteam să îl conducem.
Şi l-am condus. Fabricat în România, B-MAX este cel mai modern autovehicul produs în ţara noastră, la ora actuală. O să mai treaca puţin până când vom face un test complet, filmat, însă, până atunci, vă las să vedeţi cum a fost lansarea şi pe unde ne-am plimbat cu B-MAX…
Ar trebui sa faceti si voi un test cu B-MAX …
Pe cand l-am putea gasi pe site ?
Dupa aprilie o sa fie si B-Max.
salutari,pe cind o proba cu ford s max power shift.imi place la nebunie masina asta.felicitari pentru cea ce faci,esti cel mai bun
Am vazut si eu B-MAX-ul in showroom. Nu prea mi-a placut sistemul de usi. In primul rand usa spate mi se pare foarte grea (e si foarte groasa) si-ti trebuie ceva forta s-o inchizi/deschizi. In al doilea rand cablurile electrice pt. usa sunt situate intr-un tub flexibil negru dintr-un plastic cam tare (mie sincer mi s-a parut a fi un simplu copex) care culiseaza impreuna cu usa (devenind astfle foarte expus) si care era deja rupt sau albit la articulatii (masina de showroom). Si, in al treilea rand, usile au un sistem complicat de chedere, mai ales la imbinarea intre usa fata-usa spate cu un fel de tavite, canalete si gaurele de scurgere etc. care nu stiu cat vor rezista in timp. Sincer nu stiu ce mare scofala e cu sistemul asta de deschidere a usilor.
Asta cu fiabilitatea usilor ramane de vazut. De practic e foarte practic si masina mi-a lasat o impresie foarte buna. Pacat ca o strica pretul.