Proaspăt numit administratorul oraşului Hunedoara, Mihai Leu are din nou motive să fie bucuros.
Multiplul campion a primit recent două premii pentru revenirea sa la cel mai înalt nivel în sport, respectiv ca arbitru de titlu mondial în box.
Pe 15 decembrie, fostul mare campion de box din 1997 va arbitra un meci de titlu mondial ce se va disputa în oraşul Nürnberg, Germania.
Legătura sa cu sportul automobilistic este la fel de intensă ca şi cea cu boxul, Mihai Leu obţinând rezultate de top în raliuri, fiind inclusiv Campion Naţional la această disciplină.
În baza unui parteneriat pe care îl are cu Kia Romauto, distribuitorul autorizat în România al autovehiculelor Kia, fostul campion mondial la box a primit în cursul zilei de luni, 12 decembrie 2012, o maşină nouă din clasa SUV.
Este vorba despre noul şi deja binecunoscutul model Kia Sportage, în varianta 1.6 GSL 4X2 6MT CLASSIC plus unele dotări opţionale, culoare Black Pearl, despre care Mihai Leu are numai cuvinte de laudă.
„Este o maşină puternică, sigură, cu un aspect modern şi avangardist. De aceea, sunt bucuros că ea va fi condusă de Marco, fiul meu, care este student la două facultăţi în Timişoara. Este cel mai frumos cadou pe care l-am primit de Crăciun în ultimii ani”, a mărturisit Mihai Leu.
Parteneriatul a demarat în 2010 şi are ca obiective, printre altele, promovarea brandului Kia Motors la diversele evenimente organizate, sponsorizate sau susţinute de cele două părţi, în comun sau individual, cum ar fi: Raliul Kia Arad (gata de a deveni etapă în Campionatul European de Raliuri), diverse lansări de modele noi Kia în România, campanii promoţionale naţionale sau evenimente automobilistice de notorietate.
Kia Romauto este distribuitorul autorizat Kia Motors în România din anul 2004.
KIA MOTORS CORPORATION este cel mai vechi producător coreean de autovehicule.
Ca parte integrantă a grupului Hyundai-Kia, compania ţinteşte un loc fruntaş între brandurile de success ale lumii (Top 4).
Cu 2.5 milioane de autovehicule realizate anual în 15 unităţi de producţie şi asamblare, localizate în 10 ţări şi cu o reţea de distribuţie acoperind 149 de ţări în lume, Kia Motors Corporation are astăzi peste 47.000 de angajaţi şi un venit anual de peste 39 miliarde USD.
Este sponsor principal al Turneului de Tenis Australian Open şi partener oficial al FIFA – World Cup şi UEFA.
Sloganul companiei – „The Power to Surprise“ („Puterea de a surprinde“) reprezintă angajamentul de a depăşi aşteptările clienţilor din lumea întreagă prin inovaţii în materie de design, tehnologie şi comunicare.
Recent Comments