Aşa cum probabil foarte multă lume ştie, sistemul de aer condiţionat e plin de probleme, indiferent dacă este montat pe o maşină sau într-o locuinţă.
Că are nu ştiu ce bacterii periculoase, că miroase, că nu e eficient, că nu mai merge când ţi-e lumea mai dragă, cel mai rău parca e când îl ai pe maşină şi nu merge…
Ca orice lucru pe lumea asta, are şi sistemul de aer condiţionat nevoie de atenţie. Sau revizie, dacă vă place mai mult.
Nu mă pricep foarte mult la chestia asta, dar o să merg şi eu zilele astea pe la prietenii mei de la AG Autospot, să fac o revizie la AC (ultima a fost acum 5 ani, cred), deşi aparent aerul condiţionat de pe Kia merge brici, totuşi ceva îmi atrage atenţia.
Mai exact, deşi este un aer condiţionat automat (sau tocmai de aia?), dacă în anii trecuţi setam temperatura pe 22 de grade şi eram foarte mulţumit, acum ca să am aceeaşi stare trebuie să îi dau pe 19, 19,5 grade. Şi face rece cum trebuie.
Mă gândesc că eficienţa instalaţiei nu mai e ca în prima zi, fie nu mai are freon suficient, fie conductele s-au îmbâcsit, pentru că filtrul de polen e schimbat şi suflat regulat şi flux de aer este, numai că nu răceşte cum trebuie.
Aş putea să o las şi aşa, mai ales că merge, dar, un dezavantaj evident este faptul că ventilatorul merge la o turaţie mai mare şi mai mult timp decât dacă instalaţia e în parametrii normali de funcţionare.
Ca urmare, mă pregătesc de vizita la AG Autospot şi, cu ocazia asta, poate fac şi o filmare cu ce înseamnă o revizie de AC, să ştie toată lumea.
Oferta e foarte bună, 85 de lei, pomană aş putea zice…
1 Response
[…] dar nu la aceeasi intensitate. Costin Petcu, seful AG Autospot mi-a zis de cateva ori sa vin sa fac o revizie sistemului de aer conditionat, ca sigur s-a mai dus din freon si, foarte important, si uleiul s-ar putea sa nu mai fie ca la […]