Seria limitată Dacia Logan 10 ani

Dacia Logan 10 aniLa 10 ani după lansarea modelului cu cele mai mari cifre de vânzări din România, Dacia prezintă o serie limitată dedicată acestei aniversări.

Clienţii vor fi, cu siguranţă plăcut surprinşi să descopere noutăţile propuse la nivelul designului exterior şi interior precum şi echipamentele inedite, axate pe confortul la volan.

Seria limitată aniversară, denumită sugestiv „LOGAN 10 ANI”, este dezvoltată pe baza nivelului de echipare Lauréate şi se prezintă publicului cu evoluţii exterioare atractive, dintre care putem enumeră:

proiectoare faţa dublu optice;
sistem de semnalizare pe oglinzile retrovizoare;
un stripping de culoare neagră la nivelul stâlpului central;
protecţii laterale de culoare neagră pentru portiere;
mască de culoare roșu închis pentru blocurile optice spate;
baghetă de decor de culoare neagră pentru bara de protecţie spate;
jante de oţel de 16’’ Dark Metal.

Spaţiul interior beneficiază de o tapiţerie şi o ambianţă nouă, precum şi de o planşă de bord complet schimbată, dominată de consola centrală care încorporează un echipament prezent în premieră pe marca Dacia şi dedicat exclusiv clienţilor din România, respectiv aerul condiţionat cu reglare automată.

Clienţii vor putea constata o serie de alte schimbări interioare în materie de design şi echipamente, dintre care amintim: consola centrală „Noir Brillant”, aeratoarele centrale dreptunghiulare cu contur crom satinat, spaţiu de depozitare închis în partea superioară a planşei de bord, mânerele ergonomice cu aspect “Noir Bleuté Brillant” pentru uşile din faţă, geamurile electrice faţă cu impuls pe partea şoferului (comenzile sunt acum pe portierele uşilor din faţă), geamurile electrice spate (comenzi pe portierele uşilor din spate, dar şi pe consola centrală).

Printre echipamentele opţionale pe care clienţii le pot achiziţiona pentru un plus de conectivitate şi de confort la volan se regăsesc sistemul Medianav cu harta Europei sau regulatorul cu limitator viteză (cruise control) alături de volanul îmbrăcat în piele.

Seria limitată „LOGAN 10 ANI” va fi echipată cu două tipuri de motorizări: un propulsor pe benzină (1.2 16V 75 CP) şi un altul pe motorină (1.5 dCi 75 CP).

Paleta de culori disponibilă rămâne cea valabilă pentru actuala gamă Logan.

În ceea ce priveşte preţurile, acestea sunt de 9 400 Euro (TVA inclus) în cazul motorizării pe benzină şi de 11 300 Euro (TVA inclus) pentru motorizarea diesel.

Şi, cum clientul român are toate motivele să fie mândru de noul său „LOGAN 10 ANI”, o personalizare discretă este prevăzută pe seria limitată pentru a pune în valoare această aniversare istorică a gamei Dacia: pe custode este aplicat un sticker, iar o plăcuţă metalică ce conţine logo-ul special al seriei limitate se află pe pragurile din faţă.

Comenzile pentru seria limitată aniversară „LOGAN 10 ANI” se deschid în întreaga reţea de agenţi autorizați Dacia începând de mâine, 19 iunie 2014.

Logan: Modelul care a relansat marca Dacia

În iunie 2004, Preşedintele Director General al Grupului Renault de la acea vreme, Louis Schweitzer, prezenta în faţa a 500 de reprezentanţi ai presei internaţionale, reuniţi la Technocentre, modelul Logan.

Materializare a proiectului lansat în anul 1999 sub denumirea de cod X90, Logan avea să devină în scurt timp nu doar un indiscutabil succes comercial, ci şi modelul care a declanşat în rândurile clienţilor occidentali o nouă atitudine faţă de achiziţia de automobile.

Un vehicul modern, încăpător, oferind cel mai bun raport prestaţii/spaţiu interior/preţ din categoria lui – iată ingredientele care au stat la baza unui succes ce a transformat Dacia dintr-o marcă prezentă aproape exclusiv pe piaţa românească, într-un brand internaţional.

Logan s-a impus, încă din primul său an complet de comercializare (2005), drept cel mai bine vândut model de pe piaţa auto din România. Dincolo de hotare, berlina produsă la Mioveni a devenit un adevărat simbol de reuşită industrială şi comercială, subiectul a numeroase studii despre evoluţia tiparelor de consum pe piaţa auto occidentală şi, în egală măsură, un punct de referinţă pentru ambiţiile altor constructori auto de a produce un vehicul comparabil.

În cei zece ani de carieră de până acum, Logan a cucerit peste 1 400 000 de clienţi din 42 de ţări ale lumii, din Nordul Europei, până în Orientul Mijlociu şi Africa de Nord, fără a uita Oceania şi America Centrală şi de Sud.

Ca punct de pornire pentru expansiunea mărcii Dacia, modelul Logan a stat la baza unei întregi familii de modele. Dacă în momentul lansării exista o singură versiune de caroserie (berlină tricorp), cu două motorizări pe benzină (1.4 MPI şi 1.6 MPI), de-a lungul anilor gama a evoluat, ajungând să cuprindă, în 2007, patru variante de caroserie (berlină, break, furgonetă şi pick-up) şi şase motorizări, din care trei pe benzină, una pe GPL şi două diesel.

A urmat apoi apariţia celei de-a doua game de modele – Sandero, care a completat succesul Logan în special pe pieţele occidentale.

Chiar şi după extinderea numărului de membri ai familiei Dacia (în prezent aceasta cuprinde 8 modele), Logan a rămas un pilon de bază al mărcii pe numeroase pieţe. În Maroc, în Algeria, în Turcia, în Bulgaria şi în alte câteva pieţe din Europa Centrală şi de Est, Logan berlină continuă să fie cel mai vândut model Dacia.

În prezent, gama Logan din România cuprinde trei versiuni (Acces, Ambiance şi Laureate), cu preţuri care variază între 6 890 şi 11 400 de euro. Toate atributele care au contribuit la succesul de până acum al modelului se regăsesc în noua serie limitată aniversară, „Logan 10 ani”, pe care clienţii din România o vor putea descoperi în showroom-uri încă de la sfârşitul săptămânii viitoare.

2 thoughts on “Seria limitată Dacia Logan 10 ani

  1. mihai

    Puteau sa aleaga si volanul mai nou (vechi deja la Renault), mai ergonomic.

  2. Andi

    Mie imi pare urata interpretarea noua a aeratoarelor de pe consola… Dar poate in realitate se vad mai bine…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.