Bridgestone Blizzak LM001: noi standarde pentru anvelopele de iarna

Siguranța în orice condiții reprezintă principala preocupare pentru majoritatea șoferilor, în special în timpul iernii. Însă, acest lucru nu mai presupune doar circularea pe zăpadă: iarna poate fi umedă, friguroasă, uscată, cu zăpadă, cu gheață, iar Bridgestone se asigură că sunteți pregătiți să faceți față oricărui scenariu!

Continuând angajamentul asumat de a-şi îmbunătăți constant produsele pentru siguranța dvs., Bridgestone a decis să ridice ștacheta încă o dată în materie de performanța anvelopelor de iarnă prin seria Blizzak LM001.

Testele extinse au demonstrat că noua anvelopă Blizzak LM001 cu lamele este cu un pas înaintea predecesoarei ei, în special în ceea ce privește performanța pe zăpadă, carosabil umed şi uzură.

Prima etapă a unui program de îmbunătățire în doi pași a gamei de anvelope de iarnă Bridgestone a constat în lansarea anvelopelor Blizzak LM-32s în august 2013 pentru conducătorii de mașini de înaltă performanță cu jante de mari dimensiuni. Performanța excepțională obținută de LM-32s i-a asigurat prestigioasa distincție „TUV Performance Mark”.

Prin anvelopele Blizzak LM001, Bridgestone aplică cele mai noi tehnologii de construcție a anvelopelor şi realizare a profilurilor pentru a se adresa acum şi autovehiculelor compacte de dimensiuni medii şi modelelor executive, oferind șoferilor care conduc în fiecare zi un nivel mai mare de încredere, control şi siguranță în condiții de zăpadă şi carosabil umed.

“Cu Blizzak LM001, Bridgestone are acum o gamă completă de anvelope cu lamele ce oferă șoferilor niveluri sporite de siguranță, indiferent de tipul mașinii sau condițiile de iarnă”, a declarat Jake Rønsholt, Managing Director în cadrul Consumer Business Unit, Bridgestone Europe.

Siguranța în condiții de zăpadă şi carosabil umed

Profilul direcțional al noii anvelope LM001 include un design „complet striat” care oferă o mai bună tracțiune şi frânare pe zăpadă comparativ cu predecesoarea sa*, în vreme ce noul model de distribuire a canelurilor oferă „un efect total de încadrare” pe suprafețe alunecoase.

În același timp, acest model nou de caneluri contribuie la o uzură mai uniformă a anvelopei, oferind un ciclu de viață prelungit pentru anvelopele LM001.

Conducătorii auto vor avea mai multă încredere şi în condiții de carosabil umed, datorită noilor șanțuri în formă de V care elimină apa şi zăpada topită mai rapid de pe suprafața de contact, iar colțurile rotunjite ale blocurilor de pe banda de rulare îmbunătățesc circulația apei, oferind contact şi aderență mai bune cu carosabilul.

De asemenea, Bridgestone a aplicat programul de reducere a greutății şi în cazul anvelopelor LM001. Utilizând materiale de fabricare noi, anvelopa are acum o greutate mai mică decât predecesoarea sa, oferind conducătorilor auto o economie mai bună la combustibil şi emisii de carbon mai mici.

Un alt avantaj ecologic constă în emisiile de zgomot reduse, obținut prin distribuirea energiei zgomotului printr-un număr mai mare de sunete comparativ cu predecesoarea sa.

Blizzak LM001 sunt disponibile în 7 dimensiuni, fiind compatibile cu cele mai populare modele compacte şi de dimensiuni mijlocii. Gama va fi completată treptat cu dimensiuni suplimentare.

2 thoughts on “Bridgestone Blizzak LM001: noi standarde pentru anvelopele de iarna

  1. Iosif

    In legatura cu cutiile automate parerea mea e ca ai un consum mai mare datorita acelor lungi accelerari pina ce schimba viteza e destul de inervant cind la 2000 de turati tu ai schimbat manual in plus cheltuieli mari nu le vad rostu doar pentru cei cu un handicap un confort nu e doar asta sint dotarile necesare cum ar fi senzori parcare fata spate camera video si altele de siguranta in trafic astea au un rol avantajos.

  2. Iosif

    Salutare in toate prezentarile vad o neglijare la inportanta a unor lipsuri cum ar fi luminile pentru marsalier vin cu o lumina dezavantaje mari ingreuneaza circulatia la iesiri din parcari lumina alba find pe stinga nu e vazuta de cei in trafic . Vizibilitatea proasta la mersu cu spatele . Lipsa incalziri sau suvlarea aerului in parties din spate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.