Renault Captur 1.5l dCi 110 6M Intens

Renault Captur 1.5l dCi 110 6M Intens

Pariez ca majoritatea celor care urmaresc filmele noastre ar crede ca varianta mea favorita de Captur are transmisie EDC. Si eu as fi pus pariul asta, pana cand am condus un Captur cu 110 CP si cutie de viteze manuala, 6 trepte…

Si de aici, se termina povestea. Fara indoiala, din toata gama Captur, combinatia 1.5l dCi 110 si cutie 6M e ce trebuie. Pune in valoare masina intr-un mod greu de imaginat daca nu conduci.

Daca la 90 CP te puteai plange, acum nu, ai si putere si o timonerie excelenta. Si 6 trepte.

Da, maciulia schimbatorului e un cosmar pe timp rece, dar exista o inventie simpla, numita manusa, luati o pereche, preferabil speciala de condus, si problema se rezolva.

Altfel, sa ma contrazica cineva, ca nu e cea mai buna reteta pentru Captur… Sigur, pentru condus in oras, cutia EDC e vis, insa daca vrei sa scoti untul din masina, ascultati la mine: asta e solutia!

Practic, cu acest test, am incercat cred ca toate motorizarile si transmisiile posibile pe Captur. Le gasiti fie aici, fie pe canalul nostru Youtube.

9 Responses

  1. Sasu says:

    <<>>>

    Buna ziua,nu am gasit test cu motorul de 0.9tce pe Captur…..

    • turatiimaster says:

      Inseamna ca nu am facut, Captur-ul 0.9 TCe se misca usor mai incet si consuma usor mai mult decat un Clio 0.9l TCe, diferentele sunt greu sesizabile, altfel sunt cam la fel ca dinamica generala.

  2. Claudiu says:

    1.5 dCi este, probabil, cel mai versatil motor diesel din ultimii 10 ani. A fost produs in nenumărate versiuni de putere, adaptat pentru toate clasele de poluare, un motor silențios, economic si atât de bun din punct de vedere tehnologic, încât a fost adoptat de Mercedes. Tin minte ca prin 2008, la aparitia Laguna 3, pe acest model a fost pus 1.5 dCi in versiunea de 110 cp. In acei ani 1.9 TDI, motor VAG, făcea legea. Era visul oricărui posesor de masina diesel. Motorul VAG avea cu 5 cp mai putin si cu 400 cmc mai mult. Spre deosebire de tractorașul german, motorul dCi a fost dus pana la Euro 6 si imbunatatit permanent.

  3. Florian says:

    Am inteles ca nu va mai ocupati cu insonorizari auto dar mai dati sfaturi in legatura cu asa ceva. Va rog , daca se poate, sa ma ajutati si pe mine cu o lista de materiale necesare pentru o masina destul de prost antifonata din fabrica dar,care pentru mine, este suficient de buna la celelalte capitole. Este vorba de un Cielo executive dohc 16v. si informatiile venite de la un profesionist sunt de preferat fata de discutiile contradictorii de pe forumuri. Va multumesc anticipat si astept eventual un mail .

  4. Andrei says:

    Salut Robert te urmaresc de curand am vazut testul cu Focus am si eu o intrebare daca este posibil sa-mi raspunzi mai precis ce vreau sa aflu de ex Ford Raptor ,Ford Gt ,Ford Focus Rs sunt construite de compania Ford?Sau mai intervine o alta companie in constructia acestor modele.Si daca sunt construite de Ford de ex Raptorul se fabrica unde se fac F-150?Si Ford Performanci ce legatura are cu aceste modele ?Sper sa imi oferi un raspuns.

  5. Larisa says:

    Salutare ,domnule Robert
    Vreau sa achizitionez ,o Dacia Sandero noua .O sa fac anual 12000 km drumuri scurte de obicei. M-ar interesa motorizarea potrivita pe benzina . Am testat motorul 0.9 tce dar nu stiu daca este fiabil. M-am gandit ,si la motorul de 1.2. Ce imi recomandati ?
    Multumesc !

  6. George says:

    Salut Robert ne asteptam la un test drive cu Ford Mondeo Vigniale?

    • turatiimaster says:

      Posibil, in limita timpului disponibil, am foarte multe pe cap lunile urmatoare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.