Renault Talisman 1.6l dCi EDC6 Intens

Renault n-a reusit nici cu Laguna, nici cu Latitude, sa se impuna intr-un segment mediu acerb disputat. Pana acum. Cu noul Talisman, Renault ofera un superb autovehicul, evident pentru cei ce isi permit versiunile de top.

In acest test va prezint detaliat modelul diesel, 1.6l dCi EDC6 Intens, plus ceva optiuni, vine cu 160 CP si o superba cutie de viteze tip dublu ambreiaj, rafinata si perfectionata intens de Renault.

Aspectul exterior pare sa fie foarte spectaculos in acest moment, nu degeaba chiar ambasadorul Frantei in Romania are ca masina oficiala un Talisman.

Masina rezista bine comparatiei directe cu cele mai frumoase sedanuri medii, iar semnatura luminoasa va deschide cu siguranta un nou trend in constructia de faruri si stopuri.

Spre marea mea supriza, cat timp am avut-o, foarte multi posesori de masini de clasa mare, Audi A6, BMW seria 5, Lexus, Mercedes-Benz clasa E, m-au abordat, dorind sa studieze masina, majoritatea fiind convinsi ca e un model al marcii Renault in segmentul mare, un urmas al reputatului Safrane.

Desi s-au lamurit ca e doar pentru segmentul mediu, au recunoscut ca are prestanta…

Prezentarea video e completa, va urma curand si un Talisman 1.6l TCe 200 CP EDC7, tot varianta Intens.

11 thoughts on “Renault Talisman 1.6l dCi EDC6 Intens

  1. Marian B

    Mașina a fost cumparata second hand , mai exact a fost luată de noua în data de 30 .04.2017 {an fabricatie 2017},fostul proprietar având probleme financiare a vândut mai multe bunuri, eu am cumparat-o in data de 11.08.2017 , mașina având aproximativ 6000 km in acel moment.

  2. Ionel

    Marian, cum ai obtinut pretul respectiv?

  3. Marian B

    Robert , în urma prezentarilor tale mai convins sa_mi cumpar un Talisman 1.6 dci EDC6 echipare Intens ( la prețul de 20 000 euro), dupa aproximativ 16 000 km parcursi mașina se comporta exemplar , sunt foarte mulțumit ,personal cred ca am luat o super mașina la un super preț.

  4. […] Renault a dat lovitura cu Talisman, nu mai e nicio indoiala, inca de la testul cu versiunea 1.6l dCi EDC6 ne-am lamurit ca avem de a face cu un model de top al […]

  5. Andrei

    Frustrant sistemul de franare automata limitat intre 30-140 km/h.Practic e inutil, mai bine nu-l cumperi.Probabil la viteze mici cand ar fi si necesar este total imprecis de unde si limitarea.Bine am vazut si la VW- AUDI niste rateuri la viteze mici asa ca nu sunt singurii. Dar cand stii ca exista sisteme excelente de auto-brake ( la Subaru de exemplu) parca iti trece cheful sa fii intelegator.

  6. minime

    “explicit video” …doesn’t sound right… lol

  7. Cazimir

    Nu ma impresioneaza designul. Mi se pare demodat megane+. VW facea asa ceva acu 10 ani.
    Mazda 6 , Peugeot 508, Mondeo Vignale pot sta alaturi de masinile premium in ceea ce priveste designul dar talisman nu.

    • Adi

      Serios !? Designul poate sa-ti placa sau nu, dar sa spui ca e demodat mi se pare ușor bizar. Mai exact, ce făcea că acum 10 ani ?

      • Adi

        am vrut sa scriu ” ce facea vw acum 10 ani ?”

  8. Iulian

    Buna ziua,

    Care ar fi recomandarea intre ( la nivele de echipare echivalente) :
    Talisman 1.6 dCI 160cp, Mondeo 2.0 tdci 180cp sau Mazda 6 2.2 175cp?

    Mersi,

    • turatiimaster

      Oricare iti place, toate sunt foarte tari in momentul asta. Poate te avantajeaza o cilindree mai mica, la care te gandesti noaptea, aia s-o iei.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.