Renault Megane 1.5l dCi EDC Intens

renault-megane-1-5l-dci-edc-intens

Megane, Megane, Megane si mai urmeaza si alte modele, tot Megane, break si sedan. Adica acoperim cam tot ce se cere, pentru ca masina merita si au simtit asta si cumparatorii.

Am remarcat schimbarea in bine a cutiei EDC pe modelele RS si pe Talisman, asa ca eram curios sa vad cum se comporta un EDC6 pe noul Megane, evident in compania motorului 1.5l dCi.

Nu voiam sa ratez oportunitatea, mai ales ca se prefigureaza un model GT diesel, cu 160 CP si 380 Nm, evident din dieselul bi-turbo 1.6l prezent si pe Talisman.

Si am intuit bine, combinatia 1.5l dCi-noul EDC6 se misca superb si din nou face dificila alegerea unui model din gama.

Sau clarifica anumite aspecte: vrei kilometri multi si dinamica, 1.6l dCi, vrei o masina mai sport dar fara sa fie radicala ca un RS, ai GT, cauti confortul unei transmisii dublu ambreiaj si economia unui diesel, ai 1.5l dCi cu EDC6.

Rezultatul e destul de impresionant si inca o data dovedeste polivalenta deja venerabilului 1.5l dCi: cuplu mare la turatii scazute, perfect imperecheat cu rapiditatea schimbarilor cutiei EDC6.

Totul are un pret, aici am testat varianta Intens, fara piele integrala, insa am spus-o si atunci si o spun si acum, mi-a parut rau cand am dus masina inapoi…

11 Responses

  1. cris says:

    da…am ales megane gt in cele din urma

  2. Cris says:

    Salut din nou domnul Robert! Ati reusit sa conduceti sedanul? Daca da, comparativ cu talismanul este mai comfortabil sau mai rigid? Inca nu m am decis ce sa iau (Renault va fi 100%), dar nu stiu daca merita un megane sedan echipare intense sau un talisman primul nivel de echipare (life). Motorul ar fi 1.5 sau 1.6 ambele dci. Ca pret megane ul costa mai mult.

    • bancher says:

      Parerea mea strict personala ca mai bine iti iei o masina de clasa medie, dar nivel de dotari de baza, decat una compacta dar mai bine echipata.
      As merge pe Talisman , de dragul confortului.

  3. Adrian says:

    Buna ziua ! Cu Skoda Superb nu reusiti sa faceti un test ?

    • turatiimaster says:

      Skoda are un reprezentant de sex feminin in Romania care nu doreste sa colaboreze cu noi.

      • Adrian says:

        In cazul asta, poate ar trebui sa aveti in echipa dvs. si o femeie. ; )

      • Ciprian says:

        Nu doreste sa colaboreze pentru ca e de sex feminin sau pentru ca are calculatorul de bord defect?

  4. Cris says:

    Salut, intentiinez sa achizitionez un megane in primavara si inca nu sunt decis ce varianta sa aleg, ca motorizare si caroserie. Am condus gt ul si mi a placut la nebunie (asta ar fi prima pe lista), pe urma megane cu edc si 1.5, echipare intense (m a surprins felul in care se misca masina, peste asteptari de bine…). Ulterior am mers cu sedanul, echipare zen, 1.5 cu edc si la fel, mi a placut masina. Acum as face un compromis si as lua gt ul, desi nu stiu dc este ce tb pt o familie cu 2 copii, ar fi suficient dc as pune o cutie de bagaje sau sa nu ma complic si sa iau sedan ul cu automata, ca spatiu este arhisuficienta masina. Voi cum ati proceda intr o situatie de acest gen? Multumesc

    • turatiimaster says:

      Nu gresesti cu niciuna, dar vezi ca pe partea de spatiu e posibil ca break-ul sa fie solutia optima.

  5. iuli says:

    multumim pentru noul test !
    poti sa faci o alegere si sa justifici, intre 1,5 cu edc si 1,6 cu manual? ma refer la faptul daca edc-ul te-ar convinge in detrimentul lui 1,6 care e de conceptie mai noua, alta filozofie, lant, mai potent, etc.

    • turatiimaster says:

      Daca simti necesitatea unei cutii automate, nu ezita, eu unul ma declar total multumit de 1.5l dCi cu EDC. Da, 1.6 e un motor mai bun, mai reactiv, mai lipsit de vibratii, urca mai rapid in turatie, dar nu ai EDC la el (o sa vina pe GT un 1.6l 160 CP biturbo cu EDC). Eu personal as lua 1.5l dCi cu EDC, o combinatie superba in acest moment.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.