Noul PEUGEOT 3008: SUV cu tehnologie avansată

Peugeot a dezvăluit, în sfârşit, noul SUV 3008. Mult aşteptat, modelul 3008 ia cu asalt segmentul C-SUV, într-o clasă aflată în plină expansiune pretutindeni pe glob.

Acesta acceptă provocarea venită din partea clienţilor exigenţi, în căutare de senzaţii noi şi experienţe diferite. Prin caracterul spectaculos al noului i-Cockpit® PEUGEOT de ultimă generaţie, designul de o calitate excepţională, eficienţa arhitecturală optimizată ori echipamentul său high-tech, noul SUV PEUGEOT 3008 urmăreşte să îşi afirme încă din start poziţia de jucător important pe acest segment de piaţă.

Pentru PEUGEOT, modelul 3008 reprezintă emblema la nivel mondial a noii sale game SUV, fiind prezentat în premieră la Salonul Auto de la Paris 2016.

Apariţia noului PEUGEOT 3008 în segmentul C-SUV

În ultimii ani, toate categoriile pieţei SUV au fost în plină expansiune. În cadrul segmentului C-SUV european, în continuare cel mai mare şi mai diversificat, vânzările de autovehicule au crescut de două ori şi jumătate din 2009 – data de lansare a primei generaţii PEUGEOT 3008. În prezent, în Europa, luând în calcul toate segmentele, o maşină din zece aparţine familiei SUV.

O adevărată întruchipare a automobilului modern, tehnologizat, creator de emoţii şi plăcere personală, SUV-ul sporeşte prestigiul posesorului şi personifică valorile, în pas cu spiritul timpului. Acest autovehicul nu reprezintă doar realizarea dorinţei de exprimare personală, ci şi dorinţa de a demonstra succesul, de a observa reflecţia propriilor valori în privirile celorlalţi.

Un mijloc pe măsura dorinţelor, clasa SUV reprezintă un concept care şi-a depăşit scopul – Sport Utility Vehicle – dezvoltându-şi propriul mit: deoarece conducătorii auto de astăzi îşi doresc senzaţii noi la volan; pentru că timpul petrecut în deplasări devine un timp bogat în experienţe, emoţii şi solidaritate; pentru că interacţiunea cu autovehiculul este intuitivă şi senzorială ca şi cum acesta înţelege nevoile ocupanţilor şi se conformează acestora; iar interiorul primitor poate fi personalizat asemenea propriei locuințe.

Toţi constructorii de automobile au înţeles asta şi din acest motiv există o mulţime de modele disponibile în lumea întreagă. Totuşi, plăcerea conducerii unui SUV se ridică rar la înălţimea aşteptărilor. Provocarea cu care se confruntă PEUGEOT este, prin urmare, una de primă anvergură: nu numai încorporarea tuturor caracteristicilor segmentului ci, mai ales, furnizarea unui pachet inteligent şi fin, modern şi incredibil de consistent.

În cazul noului PEUGEOT 3008, brandul doreşte să se poziţioneze încă din start în segmentul C-SUV cu un produs care stârneşte dorinţa, cu excelente performanţe tehnice şi compatibil cu strategia mărcii de orientare spre segmentele mai afluente ale pieţei. Această orientare este confirmată în primul rând de echiparea, încă din versiunea standard, cu noul i-Cockpit® PEUGEOT.

Noul PEUGEOT 3008 SUV nu este numai o apariţie atractivă, ci şi un concept bine gândit, cu performanţe şi caracteristici în linie cu cele mai bune realizări din acest segment, un autovehicul la înălţimea reputaţiei mărcii.

Un design interior care îţi taie respiraţia

La intrarea în noul PEUGEOT 3008 SUV aveţi sentimentul că pătrundeţi într-o lume surprinzătoare, originală, de o calitate omniprezentă. Spectaculos şi avangardist, postul de conducere vă atrage imediat atenţia. Acest ansamblu coerent şi extrem de tehnologic este i-Cockpit-ul® PEUGEOT de ultimă generaţie, un concept inovator care face istorie în lumea cockpit-urilor auto. Aici, totul pare a fi conceput pentru a servi plăcerea şi atenţia conducătorului auto, într-o segment de nişă cu un caracter high-tech pronunţat.

Designul interior al noului PEUGEOT 3008 este unic în acest segment de piaţă. Stilul este deosebit de reuşit şi bogat, iar tehnologia integrată la bord promite foarte mult. Aceeaşi impresie se continuă şi la exterior. La prima vedere, noul PEUGEOT 3008 este provocator şi surprinde prin tăria sa de caracter. Efectul este puternic, limpede şi incontestabil: avem de-a face cu un SUV. Noul PEUGEOT 3008 a adoptat toate caracteristicile acestui tip de siluetă:

• Grilă frontală verticală;
• Capotă plană;
• Spaţii de protecţie (accesorii ale barelor de protecţie, pasaje de roţi, protecţie la baza portierelor);
• Roţi late;
• Garda la sol înaltă;
• Bare de plafon finisate.

O experienţă încrezătoare la volan…

Reputaţia Leului în ceea ce priveşte intensitatea experienţei la volan este deja bine-cunoscută, ca de altfel şi abilitatea inginerilor PEUGEOT de a dezvolta model după model, autovehicule de cea mai bună calitate, indiferent de categorie. În cazul autovehiculelor SUV, provocarea este semnificativă: garda la sol ridicată, poziţia la volan înaltă, centrul de gravitate mai sus… Toate acestea într-o clasă unde alegerea designului se face adesea în detrimentul manevrabilităţii.

… susţinut de un arsenal de sisteme de asistenţă în conducere…

Conducerea autovehiculului este o plăcere, sentiment amplificat de volanul compact şi conducătorul auto poate profita la maximum de calităţile dinamice ale acestui SUV, în special datorită sprijinului oferit de numeroasele sisteme de asistenţă disponibile. Sistemele ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) de ultimă generaţie minimizează orice pericol graţie unui arsenal de sisteme de siguranţă:

• Frânare de urgenţă (Active Safety Brake) şi avertizare în caz de coliziune (Distance Alert);
• Avertizare pentru banda de plecare (Active lane departure warning);
• Sistemul de avertizare al conducătorului auto (Driver Attention Warning);
• Sistemul adaptativ pentru faza lungă (Automatic adaptive headlamp main beam);
• Sistemul de recunoaştere a semnelor de circulaţie cu funcţia Recomandări (Speed Limit recognition and recommendation);
• Autopilotul (Adaptive Cruise Control) cu funcţia Stop (la cutiile de viteză automate);
• Sistemul de monitorizare a punctului mort (Active Blind-spot Monitoring).
În mediul urban, conducătorul auto primeşte, de asemenea, asistenţă în timpul anumitor manevre, graţie sistemelor Visio Park (vizibilitate totală 360°) şi Park Assist – de ultimă generaţie.

… şi o conectivitate permanentă

Noul PEUGEOT 3008, asemenea proprietarului său, este în pas cu moda. Astfel, acesta satisface nevoia de a rămâne conectat la volan şi de a naviga calm şi liniştit, graţie unor sisteme precum Mirror Screen, încărcare inductivă a smartphone-ului (pentru aparatele compatibile cu standardul Qi) şi sistemul de navigaţie 3D (cu conectare).

O gamă de motoare puternice… şi economice!

În varianta pe benzină sau cea diesel, noul PEUGEOT 3008 SUV beneficiază, în Europa, de motoarele din gama Euro 6, puternice… şi totuşi cu un consum ultra-scăzut. De acum, toate versiunile pe benzină sunt Best-in-Class în categoria lor! Motorizarea 1.2 l PureTech 130 S&S afişează emisii începând cu 115 g CO2/km, în timp ce motorul 1.6 l THP 165 S&S cu cutie de viteze în şase trepte emite doar 129 g CO2/km. În această gamă există patru motorizări:

• 1.2 l PureTech 130 S&S 6SMT, cutie de viteze manuală cu 6 trepte, în versiunile standard şi cea cu consum foarte scăzut;
• 1.2 l PureTech 130 S&S, cutie de viteze cu 6 trepte;
• 1.6 l THP 165 S&S, cutie de viteze cu 6 trepte.

În cazul motoarelor diesel, tehnologia BlueHDi menţine emisiile între 100 si 121 g CO2/km la 100, 120 şi 150 CP. Motorizările 1.6 BlueHDi şi 2.0L BlueHDi sunt de asemenea printre cele mai bune de pe piaţă:

• 1.6 l BlueHDi 100 S&S BVM51.6L BlueHDi 120 S&S 6SMT, cutie de viteze manuală cu 6 trepte, în versiunile standard şi cea cu consum foarte scăzut;
• 1.6 l BlueHDi 120 S&S, cutie de viteze cu 6 trepte;
• 2.0 l BlueHDi 150 S&S 6SMT, cutie de viteze manuală cu 6 trepte;
• 2.0 l BlueHDi 180 S&S, cutie de viteze cu 6 trepte.

Mobilitate extinsă – inovaţii puse în practică!

În contextul în care accesul în centrul oraşelor a devenit din ce în ce mai dificil, PEUGEOT şi-a asumat sarcina de a furniza soluţii inovatoare la problemele de mobilitate existente astăzi. Rămânând în continuare singurul constructor de automobile ce oferă soluţii de mobilitate pe două, trei sau patru roţi, PEUGEOT profită de ocazia lansării noului model 3008 pentru a oferi clienţilor săi noi soluţii de mobilitate:

• O trotinetă electrică pliantă – e-Kick – by Micro;
• O bicicletă electrică pliantă – e-Bike – by PEUGEOT.

Această ofertă unică are ca ţintă clienţii în căutare de soluţii complementare pentru ultima parte a călătoriei lor. Astfel, viaţa urbană de zi cu zi intră într-o nouă fază: gata cu limitările!Trăiască libertatea de mişcare! Mai mult, pentru a asigura o integrare perfectă şi o disponibilitate imediată, portbagajul este prevăzut cu un spaţiu de depozitare special pentru a oferi e-Kick-ului sau e-Bike-ului un loc de fixare şi de reîncărcare a bateriilor în timpul deplasării autovehiculului.

Made in France

Noul PEUGEOT 3008 este fabricat la uzinele din Sochaux, iar fabricile franceze Trémery şi Douvrin furnizează propulsoarele. Prin urmare, încă din start autovehiculul poartă marca “Origine Franceză Garantată’’.

27 thoughts on “Noul PEUGEOT 3008: SUV cu tehnologie avansată

  1. Victor

    K. Am alerta pe youtube, abia astept. Am oscilat mult intre Sportage si 3008. In final am comandat Sportage, dar vreau sa vad si opinia ta pe 3008…

  2. Victor

    Robert, totusi a masina anului 2017, de ce nu ai inca un review ?! Ms

    • turatiimaster

      S-a filmat, urmeaza sa apara.

  3. popescu costy

    Navigatia de pe masinile pg nu este si ptr. RO? Ce se poate face? MERCI!

    • turatiimaster

      Are Ro navigatia insa foarte limitate hartile, nu inteleg de ce, pe noul 3008 vine sistemul cu Tom Tom interactiv, deci ultimul strigat, insa nu prea cunoaste decat orasele mari si autostrazile, in rest e negru tot.

      • popescu costy

        Scuze ca insist, masina e faina,dar navigatia RO…Nu ma pricep, intreb: se poate vedea harta RO prin aplicatii de pe telefon sau cum altfel? Multumesc de raspunsuri!

        • turatiimaster

          Masina are harta RO, doar ca, la fel ca si in cazul altor marci, hartile nu sunt complete sau actualizarile sunt vechi. Deci sistemul de navigatie de pe 3008 are harta RO, doar ca nu e completa, la nivel de sat, comuna, etc, ci mai degraba e limitata la orasele mari, principalele drumuri si autostrazi. Are si Android Auto 3008-ul, si Apple Car Play, si mirroring, deci se poate folosi foarte bine fie varianta Google Maps fie Waze, direct pe ecranul mare al navigatiei.

  4. Constantin

    Pe cand un test cu 3008? 1.2 puretech?

  5. Dan

    Hai că a venit şi vremea bună, poate ne bucurăm în curînd de un review profesionist aşa cum numai echipa turatii.ro ne-a obişnuit.

    • turatiimaster

      O sa fie, am niste probleme personale si am slabit ritmul cu testele, in anii trecuti faceam 30 in 3 luni, acum abia am facut 10, o sa ne revenim, sper.

  6. M St

    O masina frumoasa, bine realizata si proiectata. Are insa un mare minus, e doar 2wd. Nu mai inteleg de ce nu vor sa o faca si awd, e prea frumoasa si prea bine conceputa ca sa ramana doar cu 2wd. Oricat o sa incerce marketingul sa spuna ca nu se cauta awd, ca nu e util ca …etc, la ce specificatii are ar fi fost complete doar asa.

    • andrei

      Poate pentru că marea majoritate a clienților ce cumpără mașini din segmentul ăsta nu cumpără mașini cu tracțiune integrală (nu e un secret, sunt date publice privind vânzările).

  7. Sebi

    Si eu astept cu interes un review.
    Am fost la reprezentanta din oras si am aflat ca livrarile pentru varianta 2.0 Blue HDI 150 C.P. (manuala) sunt oprite pana in Iunie.
    Cica producatorii nu se asteptau la asa vanzari.
    Sunt curios cum se prezinta si varianta 2.0 Blue HDI 180 C.P. (automata).
    Am testat un Allure 1.6 Blue HDI 120 C.P. (manuala)
    Punct de vedere personal:
    Este un O.Z.N. de masina 😀

  8. George

    Dl. Robert Adam asteptam cu interes noul material filmat (probabil) cu noul Peugeot 3008 ! Asa cum am mai spus, sper intr-o buna zi sa te vad la televizor…ca de papagali si clovni sunt satul ! Succes in continuare…

    • turatiimaster

      3008 e un model important, am tras de timp sa il luam intr-o perioada cu vreme mai buna, daca il filmam la -10 grade nici masuratorile de consum si nici filmarile n-ar fi fost la standardul asteptat, asa ca sper in februarie-martie sa il filmam, in conditii meteo favorabile. Multumesc pentru aprecieri.

  9. GABITA

    chiar acest SUV se livreaza fara covorase auto? adica la o masina de 27.000 euro sa nu iti dea si covorasele?

  10. Marius

    Salutare, ceva noutati legate de presentarea lui 3008?
    L-am comandat deja insa vroiam sa vizualizez si parerea voastra. 🙂
    Poate reusiti sa testate si optiunea de Grip Control.
    Toate cele bune si un an nou tot mai bun!

    • turatiimaster

      Sa ne lase putin vremea, o sa il filmam, noi il putem filma si acum insa temperaturile extreme fac testele de consum irelevante.

    • Victor

      Marius, cat este perioada de asteptare si ce discount ai reusit fata de pretul de lista ?
      Multumim

  11. Daniel

    La Multi Ani, inainte de toate, dar a venit si ianuarie … crezi ca pana la sfarsitul luni vedem o prezentare o modelului 3008?

    • turatiimaster

      Incercam, din pacate suntem tinuti un pic si de vreme, daca vine viscol sau ceva o sa fie greu sa filmam, incepem programarile si vedem ce si cum, 3008 e in prioritatile noastre.

  12. florin

    Cutia automată e mai avansată sau cea clasică a lor (robotizată)?

    • turatiimaster

      E automata conventionala, cu convertizor de cuplu, merge exceptional, dupa mine.

  13. Andrei

    Salut,

    Pe cand materialele video cu testul la 3008?

    • turatiimaster

      Trebuie sa luam masinile la test, probabil prin ianuarie vom reusi.

      • Victor

        Buna ziua,
        De la ultima promisiune de drive test a trecut aproape 1 an ! Ce se intampla ?
        Multumim !

        • turatiimaster

          Probleme personale, am avut un an greu si prost, o sa incerc sa remediez asta dupa salonul de la Frankfurt. Sunt dator cu multe masini, nu doar 3008.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.