Mokka X rezolva o parte din neajunsurile marunte ale vechiului model, si, asa cum spuneam de altfel si la prezentarea de acum ceva timp, ramane ferm pe pozitie in segmentul SUV subcompact, cu dimensiuni aproape ideale si un comportament peste medie la mai toate capitolele.
Nu e un simplu facelift, desi tehnic ramane fidel solutiei prezente si pe Mokka, X vine si cu un bord complet nou si cu tehnologii moderne, de la farurile Led Matrix pana la sistemul de navigatie de ultima generatie.
Normal, in ciuda avalansei de SUV-uri si crossovere, Mokka ramane o foarte buna optiune in acest moment, avand motorizari bune si economice, un interior adus la zi, oferind acces la tehnologii de ultima generatie si fiind un model la capat de viata, adica toate problemele copilariei rezolvate.
De notat ca, data fiind recenta achizitie a Opel de catre grupul Peugeot, e posibil ca urmatoarele generatii de SUV-uri ale marcii Opel sa nu mai beneficieze de motorizarile proprii, ci mai degraba sa fie pe platforme PSA, ceea ce nu e neaparat un lucru rau. Insa pentru fanii marcii, e probabil o veste mai putin buna…
Eu am versiunea anterioara, motorul 1,4 Turbo 4WD benzina+GPL montat de dealer. Sunt multumit de masina, insa nu mi-as mai cumpara-o a doua oara, iata de ce: mi se pare o masina rigida, cu suspensii tari, are tendinta de a … salta pe sosea, cutia de viteze este ciudata, agata deseori in treapta a doua si in marsarier, antifonarea este la nivel de Logan sau chiar sub acesta, consumul nu este foarte mic, plasticele exterioare daca se ating cu ceva se zgiriie imediat si se vede, spatiul in spate este micut fata de Duster, sa zicem, portbagajul e mic (dar stiam asta), bordul e plin de…butoane, scaunele sunt tari si destul de incomode pe distante mari etc. Tabla este subtire si la prima ploaie cu…grindina mi-au ramas o multime de urme usoare peste tot, fac comparatie cu Kia Sportage si cu Logan 1 care nu au patit nimic…. Imi place cum se conduce, motorul trage bine, are vizibilitate buna in toate directiile, este bine ventilat, raspunde bine la viraje, usile se inchid bine si ferm, frineaza bine, are o multime de protectii de plastic in zona rotilor, e bine vopsita (adica la zgiriieturi fine nu se vede nimic, nu ajunge la grund). Imi place cum se aude sistemul audio, cum arata interiorul. In fine, se putea si mai bine pentru banii dati (aprox. 18000 euro).
Buna seara dle Adam m-ar interesa părerea dvs.despre motorul de 1.4 turna de pe Mokka X. Multumesc anticipat
Sunt doua variante, cel de 140 e un pic gurmand, cel de 152 e o varianta mai interesanta, care merge foarte bine si consuma chiar mai putin decat cel de 140.