Renault lansează hothatch-ul Megane R.S. în România

Renault Megane RS 2018

Prezentat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt, Noul Megane R.S. este disponibil şi în Romania. Prețul pentru versiunea cu transmisie manuala şi șasiu Sport începe de la 30,000€ (TVA inclus), în timp ce varianta cu o cutie automată EDC şi șasiu Sport pornește de la 31,500€ (TVA inclus ).

A treia generație a modelului emblematic nu își ascunde ADN-ul dobândit din motorsport, devenind acum mai puternic şi mai agil. Echipele de la Renault Sport Cars și-au folosit expertiza pentru a pregăti noul motor turbo de 1.8 litri cu 4 cilindri (1798 cc) care dezvoltă 280 CP (205 kW) la 6000 rpm, derivat din sinergiile Alianței Renault-Nissan.

Motorul a fost reproiectat datorită expertizei inginerilor de la Renault Sport Racing, integrând un nou sistem de răcire, adăugând o priză dublă de aer la turbocompresor şi regândind sunetul produs de sistemul de evacuare. Comparativ cu generația anterioară de Megane R.S., acest motor turbo are un cuplu suplimentar de 30 Nm. Astfel, cu un cuplu de vârf de 390 Nm, noul model garantează o experiență surprinzătoare de condus.

Cu ajutorul sistemului 4CONTROL, o premiera în segmentul hothatch, șasiul modelului oferă cele mai bune rezultate în ceea ce privește agilitatea, eficiența și stabilitatea. Suspensiile cu tehnologie inspirată de lumea motorsport, îmbunătățesc confortul în timpul utilizării zilnice. Atunci când se adoptă un stil de condus mai sportiv, tehnologia optimizează aderenţa şi asigură un control mai bun, filtrând denivelările şi reducând oscilațiile.

Sistemul R.S. Monitor a fost, de asemenea, complet revizuit, devenind mai intuitiv și oferind opțiuni extinse. Prin colectarea și sintetizarea informațiilor din aproximativ patruzeci de senzori răspândiți în jurul mașinii, acesta poate afișa o gamă largă de setări în timp real pe tableta touchscreen R-Link 2 de 8,7 inchi, cum ar fi: accelerația, frânarea, unghiul volanului, funcționarea sistemul 4CONTROL, temperatura și presiunea. Mai mult, noul R.S Monitor, de asemenea o premiera în acest segment, permite înregistrarea secvențelor de pilotaj, apoi analizarea și distribuirea acestora direct pe rețele de socializare.

Pentru performanțe mai spectaculoase și înalte calități dinamice, Noul MEGANE R.S. este mai lat şi este echipat cu roți de 18 şi 19 inch. O priză mare de aer permite răcirea eficientă a motorului, în timp ce spoilerul spate este reproiectat, în beneficiul efectului downforce. Design-ul încorporează elemente din lumea competiţiei, ca difuzorul spate, spoilerul F1 sau grila 3D reinterpretată de Renault Sport.

Profilul sculptat şi senzual al modelului MEGANE este caracterizat de accente estetice sportive. Sistemul de iluminare R.S. Vision şi tehnologia sa patentată de Renault Sport aminteşte de lumea curselor, oferind, în acelaşi timp, un iluminat de înaltă performanţă, fără egal în segment.

Pentru prima dată pe un vehicul de serie, Noul MEGANE R.S. prezintă noua siglă Renault Sport, comună pentru Renault Sport Racing şi Renault Sport Cars. De asemenea, este disponibilă o nouă nuanţă de caroserie – Orange Tonic. O atenţie sporită este acordată interiorului, modelul având scaune faţă sport cu tetiere integrate şi cusături roşii, detalii gri carbon, tapiţerie din material textil sau Alcantara®, inserții RS.

În plus față de caracteristicile sale sportive, Noul Megane R.S. oferă o versatilitate impresionantă, făcându-l perfect adaptat utilizării zilnice:

– Confortul suspensiei este îmbunătățit
– Sistemul 4CONTROL, permițând oricărui tip de client să experimenteze condusul sportiv într-un mod distractiv și relaxat
– Un pachet bogat de sisteme de asistenţa pentru șofer (ADAS)
– Head-up display color
– Sistemul MULTI-SENSE, împreună cu un mod specific RACE (care permite dezactivarea sistemului ESP)
– Sistem de sunet specific BOSE
– Cinci uși

Echipamente suplimentare pe Megane 280 R.S. vs Megane GT:

TEHNOLOGII:
– Amortizoare de tip „hydraulic compression stops”
– Setări specifice pentru sistemul 4CONTROL
– Un nou motor turbo de 1.8 litri (+ 75 CP)
– Șasiu sport
– Sistem de evacuare nou
– Etriere de frână gri
– R.S. Sistem de iluminare VISION
– Touch-sensitive screen de 8,7 inch cu radio digital

DESIGN EXTERIOR:
– Grila fata cu elemente preluate din F1
– Spoiler spate conceput special
– Difuzor spate care încorporează o evacuare centrala
– Extractori de aer
– Badge specific R.S.
– Jante din aliaj de 18 inch Estoril Gun Metal Grey

DESIGN INTERIOR:
– Tapițerie textila, specifica RS de culoare închisă (carbon) cu inserții de culoare roșie
– Volan din piele R.S. cu marcator roșu

Echipament opțional (preţ cu TVA inclus)

– Pachet CUP*: Diferențial cu alunecare limitată Torsen® (LSD); șasiu CUP; Etrieri de culoare roșie 1.000 €
– R.S. Monitor NOMAD 250 €
– Jante aliaj 19″ RS “Diamond Noir” 800 €
– Discuri frână din două tipuri de material (butuc de aluminiu, disc de fonta) – disponibil doar pe versiunea cu o cutie de viteze manuală în combinație cu pachetul CUP 800 €
– Scaune RS RECARO Alcantara + tapițerie piele R.S. – incompatibil cu funcția încălzire în scaune 2.150 €
– Tapițerie piele tip Alcantara specifică RS 1.250 €
– Sistem de încălzire scaune (șofer + pasager) 0 €
– Sistem multimedia Renault R-LINK 2, sistem de sonorizare BOSE – 1.000 €
– Head-up Display – 340 €
– “Pachet “”Drive Safely” – 700 €
– “Pachet “”Easy Parking” – 500 €
– Trapă de sticlă, panoramică, mecanism deschidere electric 1.000 €
– Oglindă retrovizoare cu efect electrocrom 0 €
– Culoare Jaune Sirius 850 €
– Culoare Orange Tonic 850 €

*) Pachetul Cup va fi disponibil în a doua parte a anului 2018.

2 Responses

  1. Ion S says:

    “Păi la banii ăștia imi dai x din anul y! ”
    Ma mir ca nu compari cu masini sport de epocă!
    Ce ne mai place sa comparăm mare cu dude!
    Eu zic ca masinile noi se compara cu masini noi (cu maxim 7 km rulaj). Dar asa sunt unii nemultumiti mereu!
    PS: nu sunt fan Renault, dar nici sa postezi ca sa te afli in treaba nu e utilă!

  2. Giani says:

    cu alte cuvinte dak pui niste optiuni decente te ai kkt la bariera, ajunge saracia asta la 35 k euro lololol, la bani astia iau un bmw m4 din 2017 :)))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.