Talisman ramane un model interesant al marcii franceze, si dupa scoaterea motorului 1.6l TCe, testat de noi aici, pentru ca au avut grija sa bage in loc ceva si mai apetisant, respectiv un motor derivat din cel de pe noul Megane RS.
Evident, surplusul de cilindree si putere este incontestabil, comportamentul dinamic e superior, insa din test mi s-a parut mai putin gurmand vechiul 1.6, e drept ca diferentele nu sunt majore si presupun ca cine isi ia un motor pe benzina de 225 CP isi imagineaza ca nu va consuma 5l la suta de km…
La partea de agrement, propulsorul e foarte silentios si lipsit de vibratii, si esti tentat sa il turezi mai mereu pentru ca livreaza rapid si sesizabil la orice impuls semnificativ al pedalei de acceleratie.
Chiar daca nu ofera puteri atat de mari ca unii dintre competitorii directi, Talisman se mentine in cursa prin tehnologie, interiorul confortabil si sofisticat, precum si prin performantele mai mult decat decente pentru pretul cerut…
Bravo tata,frumos prezentat,spor..!!!