Noul Ford Puma- produs la Craiova- preț special de lansare de la 16.500 de euro

Ford România anunță astăzi lista oficială de prețuri pentru noul Ford Puma produs la fabrica din Craiova. În versiunea standard – Titanium, Ford Puma poate fi achiziționat la un preț special de lansare de 16.500 de euro, TVA inclus.

Printre tehnologiile disponibile în standard la acest preț, se află: scaune față cu suport lombar și masaj, încărcare wireless pentru smartphone-uri, faruri cu tehnologie LED, precum și multe tehnologii de asistență a șoferului, cum ar fi Active City Stop, Lane Keeping Aid, Active Cruise Control.

Oferit cu tehnologia avansată de propulsie electrică EcoBoost Hybrid de 48 de volți, noul Ford Puma este primul vehicul hibrid fabricat în România, alăturându-se astfel gamei extinse de SUV-uri și de crossovere Ford din Europa, inclusiv Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge și noul Explorer Plug-In Hybrid.

Pe lângă tehnologia sofisticată de motorizare mild-hybrid*, carismaticul Ford Puma oferă versatilitatea unui spațiu de încărcare de 456 litri, inclusiv inovatorul Ford MegaBox.

„Ne bucurăm și suntem foarte mândri să anunțăm că începând de azi, îi așteptăm în showroom-urile Ford din toată țara, pe toți cei interesați să-și comande noul Ford Puma. Prețul special de lansare anunțat astăzi estedisponibil cu sprijinul acordat atât de către Ford România, dar și de către dealerii săi, ca parte a eforturilor noastre susținute de a încuraja vânzările de vehicule noi pe piața locală”, a declaratCristian Prichea, Director General Ford România – Compania Națională de Vânzări.

Ford Puma este disponibil în acest moment în 3 variante de echipare: Titanium, Titanium X și ST-Line X. Începând cu februarie 2020 va fi disponibilă și varianta de echipare ST-Line.

În ceea ce privește motorizarea, pentru variantele de echipare mai sus menționate, clienții Ford Puma pot alege dintr-o gamă avansată de motoare pe benzină Ford EcoBoost de 1.0 litru, produse tot la uzina Ford de la Craiova, iar din luna mai a anului viitor, se poate opta și pentru versiunea diesel de 1.5 l EcoBlue.

Lista completă de prețuri pentru noul Ford Puma poate fi găsită aici.

Ford Puma este produs exclusiv la uzina Ford din Craiova, alături de modelul Ford EcoSport, fiind pentru prima dată de la preluarea uzinei din Craiova în 2008 când se fabrică în paralel două vehicule. În plus, volumele  anticipate de producție pentru modelele EcoSport și Puma, fac ca Fabrica de Asamblare Vehicule să lucreze în trei schimburi.

Pentru introducerea în producție a noului Ford Puma, Ford a investit 200 de milioane de euro, astfel că investiția totală a Ford la Craiova se ridică la aproximativ 1,5 miliarde euro de la preluarea uzinei în 2008.  

Noul Ford Puma este unul dintre cele 17 vehicule electrificate pe care Ford le va lansa în Europa până în 2024, din care 8 vor fi lansate în anul 2019. La începutul acestui an, Ford a anunțat că fiecare nou autoturism pe care îl va lansa va include o opțiune electrificată – mild-hybrid, full-hybrid, plug-in hybrid sau full-electric – oferind una dintre cele mai cuprinzătoare game de opțiuni electrificate pentru clienții europeni. Ford se așteaptă ca motoarele electrice să reprezinte mai mult de jumătate din vânzările de autoturisme ale companiei până la sfârșitul anului 2022.

În prezent, mai mult de unul din cinci vehicule Ford vândute în Europa este SUV, iar vânzările au crescut cu peste 19% în 2018.

Pentru toate informațiile, fotografiile și videoclipurile despre Puma, click aici.

6 Responses

  1. Daniel says:

    Pe cand un test drive, sa ne lamuresti daca merita cu adevarat sau e de uz limitat…

  2. Funny Guy says:

    Porsche-ul saracului 🙂

  3. radu says:

    Nu vom vedea Puma cu motor benzină mai mare de 1 l. Pentru că toate cele 3 variante actuale de echipare cu motoare benzină de 1 l ale Puma au emisii peste 96 g CO2 / km. Conform WLTP au emisii peste 104 g CO2 / km. Ori de la anul ținta e de 95 g CO2 / km.

    Doar hibride mici și electrice.

    ”Începând cu 2015, se aplică o țintă de 130 de grame de CO2 pe kilometru pentru emisiile medii ale noilor vehicule de pasageri pe întreg teritoriul UE. Emisiile de 130 g CO2 / km corespund unui consum de combustibil de aproximativ 5,6 litri la 100 km (l / 100 km) benzină sau 4,9 l / 100 km motorină.

    Începând cu anul 2021, încetat din 2020, obiectivul mediu de emisie la nivelul întregii flote a UE pentru mașinile noi va fi de 95 g CO2 / km. Acest nivel de emisie corespunde unui consum de combustibil de aproximativ 4,1 l / 100 km benzină sau 3,6 l / 100 km motorină.

    Obiectivul de 130 g / km a fost introdus treptat între 2012 și 2015. În 2020, obiectivele de emisie ( 95 g CO2 / km) se vor aplica pentru 95% dintre producătorii care emit cel mai puțin autovehicule noi. Începând cu 2021, emisiile medii ale tuturor automobilelor nou înregistrate ale unui producător vor trebui să fie sub țintă.”

    Sursa: https://ec.europa.eu/clima/policies/transport/vehicles/cars_en

  4. Marius Eugen Cetateanu says:

    Desi PUMA este propulsata de motorul Ecoboost de 1L UPGRADE care are curba de cuplu imbunatatita si deactiveaza un cilindru fata de motorul Ecoboost de 1L care se gaseste pe Ecosport trebuie sa zic NO THANK YOU. Masina asta merita motorul Ecoboost de 1.5 L si 150CP in 3 cilindri care este o bijuterie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.