Spuneam ca vom face o serie completa cu modelele Captur, din pacate ne-a lovit si pe noi situatia cu coronavirusul, asa ca momentan suntem in asteptarea unor conditii de lucru normale.
Pana atunci, insa, scoatem ultimul test de la naftalina, respectiv un Captur 1.5l Blue dCi, care se straduieste din plin sa demonstreze ca dieselul nu e mort. Si pare ca reuseste…
Rafinat, economic, suficient de dinamic, insa usor mai greu si nu atat de implicat ca un Captur 1.3l TCe, modelul cu motor diesel ramane o alegere decenta pentru cei care mananca multi kilometri anual.
Probabil la sfarsitul unei perioade de 5-7 ani, costul total de utilizare va fi mai mic la diesel, insa acest cost este total dependent de kilometrii parcursi.
Nu uitati, in general traficul de oras e mai necrutator cu motorizarile diesel, calculati exact mixul de kilometri pe care il veti face anual si alegeti in consecinta. 1.3l TCe ramane un pariu greu de batut, chiar si de catre acest diesel…
Salutare,
Ford Kuga 2020 1.5 EcoBlue A8 vine la test?
Multumesc,
Ioan