Ampatament mai lung decat al modelului Kadjar, dar ecartamente de Captur, pare o combinatie interesanta pentru noul Renault Arkana, aflat la a doua intalnire cu noi, de data asta intr-o versiune mai “clasica”, 1.3l TCe cu EDC7 si, desigur, echipare RS Line.
Ca si la primul test cu Arkana, persista impresia ca masina se va vinde foarte bine, si datorita formei de SUV Coupe, dar si datorita pretului si faptului ca ofera destul de multe variante de personalizare, precum si o gama decenta de motorizari/transmisii.
Dupa numarul de modele vazut pe strada, Arkana are succes si e de inteles acest lucru, fiind un model oarecum aspirational si avand inclusiv o varianta full hybrid interesanta. Totusi, o cheie de vanzare buna este si prezenta unor motorizari potente, cum este acest 1.3l TCe, avem inca 4 cilindri in linie, o putere de peste 150 CP si o cutie automata performanta, tip dublu ambreiaj, adica masina se conduce frumos impinsa la maxim.
De vazut obligatoriu daca va cautati un model oarecum polivalent, ce cucereste si orasul (vorba reclamei), in acelasi timp nu te face de ras nici la drumurile lungi, extraurbane…
Salut Robert, daca ar fi sa compari, ce ai alege dintre kia proceed cu motorul mild hybrid de 1,5 si automata si arkata 1.33 tce 160, mild /micro hybrid? discutam aici despre comfort, tinuta de drum, consum, motor, cutie.
Proceed e superior de departe, suspensie independenta pe spate si foarte dinamic. Motorul cumva imi place mai mult 1.33-ul, dar daca ar fi sa aleg eu, as lua Proceed, atentie la problemele de cutie si la Renault si la Kia, documenteaza-te inainte pe forumurile de specialitate, vezi ce zic si detinatorii.