Dacia Jogger 1.0l ECO-G 100 6MT 5S Comfort

Daca Jogger 1.0l TCe 110 CP m-a facut sa fiu un pic mai sobru in aprecieri, pentru ca am avut anumite asteptari, nu neaparat de dinamica, ci mai ales de ce as fi vrut eu sa fie masina si nu era. Evident, cand a fost vorba de un test cu 1.0l ECO-G, ma gandeam, fireste, la faptul ca acum probabil voi fi nemultumit de cum se misca. Si totusi, surpriza…

Si pe gaz si pe benzina, motorul trage, ba culmea, treapta a 6-a, care era mai mult overdrive la motorul de 110 CP, aici chiar face ceva, nu extraordinar, dar macar simti ca misca. Asadar temerile celor ca mine, care credeau ca motorul e slab, nu se justifica neaparat. Desigur, imi pastrez opinia ca mergea de minune un 1.3l TCe de 150 CP sau un 1.5l Blue dCi de 90-110 CP, cu tot cu AdBlue-ul aferent…

Si mai interesant e faptul ca trebuie atentie mare la decizia intre 5 si 7 locuri, gasesc ca pentru uz profesional sau situatii speciale e probabil mai potrivit un model cu 7 locuri, in timp ce la un pret mai mic dar cu un portbagaj sensibil mai mare, te poti descurca minunat si cu o versiune de 5 locuri. Ganditi bine situatia, chiar daca pare comod sa iei o versiune cu 7 si sa scoti bancheta spate, de fapt trebuie judecat daca e sau nu nevoie de 7 locuri.

Altfel, ma bucur ca Jogger incepe sa fie prezent pe strazi, e un model cu un design interesant si cumva clasic, tinand cont ca majoritatea masinilor noi tind spre solutii de design avantgardiste.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.