Piata auto e intr-o totala degringolada la ora actuala, inca nu realizam, dar se dau batalii acerbe pentru resurse si electrificare, se reduce numarul de modele, se simplifica, in incercarea de a rezista acestei revolutii electrice, poate fortata, dar necesara. Castigatorul nu ia tot, ca nu are cum, dar o clipa de neatentie poate costa.
Renault se adapteaza din mers, foloseste solutii existente si noi, pentru a se apara de aceasta lupta pentru supravietuire, din fericire pentru brand e condus inteligent si rezultatele se vad. Captur, un model de succes, oferit in multiple variante de motorizare, primeste o versiune de echipare noua, Engineered, si am testat-o intr-o combinatie cu motorizarea E-TECH 145.
Prezentata destul de des pe canalul nostru Youtube, pe Clio, pe Jogger, pe Arkana, e binevenita pe Captur, care in varianta PHEV suferea un pic la capitolul spatiu portbagaj – evident acest lucru se schimba la varianta hibrid.
Mai usor si mai practic, si avand si un pret usor mai scazut, Captur E-TECH se adreseaza celor care nu au neaparat posibilitatea de a incarca la serviciu sau acasa, si pentru care nu este o optiune varianta PHEV. Merge curat si economic, probabil intr-un oras ca Bucuresti, condusa corect, masina poate rasplati proprietarul consumand in jur de 3,8-4l la suta de km…
Recent Comments