China in sus, China in jos, noi radem, glumim, ei isi vad de treaba. Masterplanul Chinei e in plina desfasurare, si, nu neaparat lipsit de erori sau esecuri locale, vine peste toata planeta cu amenintarea unei noi tehnologii pe care ei o stapanesc foarte bine.
Nu la nivelul Tesla, nu inca, dar cu o scalabilitate uriasa si cu subventii duble, atat pe lantul de productie cat si pe cel de vanzare, isi imping in fata modele care, da, in ciuda amuzamentului general al europenilor, sunt cel putin la acelasi nivel cu ce vine din UE pe segmentul electric.
Nu va vine sa credeti? Sa demontam impreuna mituri, am plecat iar la un 1000 de km, powered by Eldrive Romania, cu MG4, un model “normal”, de volum, al brandului MG, detinut de SAIC. Cum ziceam si mai sus, nu e perfect, dar nici de nebagat in seama. Si cu pretul corect, a cucerit Europa destul de rapid, fiind sus de tot in clasamentul general la EV, sub Y-ul de la Tesla, evident.
La drum insa, isi arata atuurile, baterie mare, incarcare rapida, consum bun, suspensie impecabila, dinamica suprinzatoare. Suficient de spatios si confortabil, inchizi ochii si iti imaginezi pe volan orice sigla de constructor mare european. Ar sta acolo fara probleme, fara rusine. Dovada o fac vanzarile, coincidenta sau nu, la vreo saptamana dupa testul nostru, MG Motors a vandut in Romania modelul MG cu numarul 1000, care a fost chiar un superb MG4 albastru.
Vine si o prezentare completa, pana atunci puteti vedea realitatea unui drum lung, cu MG4, 2 persoane, bagaje, frigider cu compresor permanent in priza de 12V. O fi bine, o fi rau, mie mi-a placut foarte mult…
Recent Comments