Cand cautam sa cumpar un vehicul electric, am avut de ales intre Kia EV6, la momentul respectiv greu de comandat si cu un pret peste asteptarile mele, Tesla Model Y si Peugeot e-3008. EV6 a cazut din cauza asta, Y-ul l-am luat pentru ca era disponibil pe loc.
Universul a vrut sa nu fie acest superb automobil Peugeot in curtea mea, doar pentru ca a venit destul de tarziu, nici pretul nu il stiam exact la momentul ala.
Si totusi, mai tarziu, dar mai bine decat niciodata, am ocazia sa conduc mai bine de 1000 km, un e-3008 GT, baterie 73 kWh, 4×2, motor electric fata, tractiune fata, intr-un tur, asa cum v-am obisnuit, undeva in tara. Vom face si o prezentare completa, care va urma.
Am ales ca traseu un loc pe masura masinii, Defileul Dunarii, mai exact ne-am propus sa ajungem la Pensiunea Elis, la Coronini, in Clisura Dunarii, cu traseu mixt, autostrada, drum expres si DN, cu incarcare la Craiova o data, la Drobeta Turnu-Severin pe traseul de intoarcere si inca o data la Craiova, pentru parcursul final catre casa. Evident, cum v-ati dat seama din titlu, furnizorul oficial de energie a fost Eldrive Romania.
Concluzia, in ciuda masei la gol semnificative, chiar si pentru un vehicul electric, e-3008 s-a comportat foarte bine, mai ales ca a fost incarcat aproape la maxim, cu 4 persoane si bagajele aferente, iar frigiderul a fost in priza aproape permanent (mai putin pe Coronini-Drobeta-Turnu-Severin, la intoarcere).
Va las cu filmarile, pentru conformitate…
Recent Comments