Da, recunosc, e o chestie cu SUV-urile, nu ai SUV-uri in gama, nu existi, ultimii 20 de ani au dovedit pe deplin ca exista ceva in tipul acesta de vehicul. N-avea cum sa scape din atentie acest lucru grupul Stellantis, care in multitudinea sa de marci are o reprezentare majora cu crossovere si SUV-uri, unele cu forme inovatoare, altele aproape experiment.
Nu e cazul cu Peugeot E-3008, SUV compact definit pe o platforma gandita diferit. Nu e nici de la zero gandit sa fie electric, nu e nici facut pe o platforma de ICE modificata. E invers. A fost in plan sa fie electric, pe o platforma noua, perfect adaptata pentru cerintele EV, dar care sa poata accepta, la nevoie, pentru alte piete sau o modificare a cererii, si motorizari ICE, in esenta HEV sau PHEV, dar si ICE la exigentele standardelor actuale.
Din punct de vedere polivalenta si costuri, pare o solutie perfecta si chiar este, problema in genul acesta de solutii apare cand “ceilalti” vin cu platforme EV dedicate, asumandu-si pierderile pe partea “potentiala” de ICE. In fine, grupul a decis asa, masina am condus-o, e relevanta, e deosebita, e aerodinamica, are un interior fabulos si are nevoie doar de contextul oportun, cum imi place mie sa spun, pentru a fi un succes garantat.
Nu vreau sa va plictisesc cu povesti, cel mai bine urmariti filmele, urmariti turul nostru de 1000 km cu E-3008 GT, va faceti o idee despre ce este si ce stie masina. Nu se stie niciodata cum va face cu ochiul…
Recent Comments