Nu suntem chiar Italia la procentul de vehicule alimentate cu GPL, dar stim ca si noi avem o cota importanta, iar Dacia contribuie la aceasta cota cu o parte din vehiculele sale. Si noul model, Duster 3, vine echipat cu o motorizare de baza benzina/GFL, ECO-G, care, surprinzator poate, se misca mai mult decat decent pe noul SUV al marcii.
Am avut ocazia sa incercam un ECO-G 100, 6 trepte, varianta echipare Extreme si patul pliabil Pack Sleep, care, in ciuda unor inconveniente evidente, poate fi o optiune interesanta pentru o anumita categorie de persoane (pescari, vanatori, aventurieri, etc).
Pack Sleep nu este neaparat ieftin, dar pastreaza totusi avantajul unei solutii care permite si spatiu pentru bagaje, lucru care nu prea mai poate fi facut atunci cand optezi pur si simplu pentru o saltea si o patura, cand doresti sa dormi in vehicul.
In ciuda greutatii usor mai mari, atat pe partea de consum cat si pe dinamica, Duster 3 pe GPL s-a descurcat foarte bine, de notat faptul ca performantele sunt usor mai bune pe GPL, inclusiv (sau mai bine zis, evident) pe zona de emisii.
Recent Comments