Motor Renault pe un avion? Nu e noutate, trebuie doar sa privim in trecut. Motor de avion pe un autoturism? Putem doar sa visam, ne multumim cu un sistem full hybrid de 200 CP (in test, poate pe viitor vom incerca si varianta de 300 CP 4×4).
De notat urmatoarele, SUV coupe de segment D, construit pe platforma CMF-CD de la Renault, echipare de top, fara 4×4, dar cu 4Control si suspensie spate controlata electronic, rezultatul: un sasiu impresionant – un grup motopropulsor sub asteptari pentru aspectul, pretentiile si sasiul acestui superb automobil. Se trece cu vederea, fiind motorizarea de baza…
Exteriorul place, e dinamic, rafinat, aproape aviatic, iar silueta avionului Rafale imprimata pe plafonul din sticla Solar Bay da o nota de distinctie si apartenenta.
Asa cum veti vedea si din filmari, atat sasiul cat si motorul/transmisia sunt setate total diferit fata de Austral, rezultatul fiind foarte interesant, Rafale practic “musca din asfalt” chiar si in modul Eco. Pacat ca viteza maxima nu se ridica la nivelul de aspect si sportivitate al masinii…
e super faina dar scumpa rau….
Sa vedem cum se comporta cu noua cutie de viteze DB49, cu 15 trepte ar trebui să aibă alta dinamica.
Faina masina.. am condus o.. dar e scumpa in draci din pacate…