Dupa testul cu Explorer, care mi-a placut mult si a fost o surpriza placuta, m-am gandit sa intreb si de Capri, s-a gasit unul pe galben, cu de toate, asa am ajuns sa ma indragostesc (aproape, mai lipsesc chestii), de un model de care, cred eu, vom mai auzi. Nu am facut inca un tur de 1000 km cu el, poate vom reusi.
Insa, am facut filmari complete cu masina si foarte multi kilometri, mult peste 1000, cu incarcari doar acasa, complimentul maxim pe care cred ca pot sa il fac unei masini cum e Capri fiind ca in perioada petrecuta impreuna, am uitat ca am Tesla model Y. Nu mi s-a intamplat pana acum…
In mod clar, o masina de vazut, inainte de orice decizie de a lua un vehicul electric. Daca va impacati cu design-ul, pana la urma o chestie subiectiva, Capri are o suita de avantaje de bagat in seama, coeficient aerodinamic 0,26, portbagaj, performante si eficienta mai bune ca la Explorer, folosind in esenta aceeasi platforma tehnica.
Ca nu e neaparat un succesor direct al modelului Capri de demult, nu e nici primul, nici ultimul model care va fi revigorat atipic, prin electrificare. Per total, brandul are de castigat, numele merge mai departe iar pe sosea avem masini moderne, economice si cu emisii zero.
Recent Comments